Dziś, sklep Rossman w supersamie przy Stawowej w Katowicach.
W koszyku parę rzeczy, m.in. soda oczyszczona, w promocji 4,39. Na kasie cena magicznie podskoczyła do 5.49.
Płacę więc za zakupy, następnie ponownie wchodzę na sklep, biorę notkę z ceną i paragon, pokazuję kasjerce, ta każe mi stanąć do kolejki, chcąc zabrać paragon i cenówkę, na co zabieram ją sprzed jej nosa i idę do kasy. W kasie pani wydaje mi złotówkę. Ja na to, że niestety jeszcze dziesięć groszy różnicy. Wypłaciła. Miałam wrażenie, że mnie zaraz harmonią zamorduje. Pewnie sobie pomyślała, że się wykłócam o 1,10.
Tak, każdego klienta obowiązują ceny przy regale. Nie obchodzi mnie, że kasjerki muszą zmieniać cenniki, obsługa ma ciężki dzień, a to ZALEDWIE ZŁOTY dziesięć na jednym kliencie. Tak. W jednym, drugim sklepie, to o 5 groszy, to o złotówkę… A sklep - albo klient zorientuje się, że robią go w bambuko, albo nie..
Mam dość. To nie pierwszy Rossmann, w innym przy odżywce do włosów była różnica 12 zł (była promocja na odżywkę). A potem się dziwią dookoła, że wolę iść po max 10 produktów, na bieżąco liczyć sumę i sprawdzać paragon PRZY KASIE.
I guzik mnie obchodzi, że inni się śpieszą. I nie obchodzi mnie, że ceny zmieniają w sklepach codziennie i mają ciężki żywot. Ja równie ciężko pracuję na własną kasę i nie chcę się dawać OKRADAĆ. Ja rozumiem, błąd itp., ale w niektórych sieciach sklepów to się niemal wcale nie zdarza, a w niektórych wręcz regularnie.
Więc jeśli będziecie mieli kiedyś pretensje, że obsługa klienta przy kasie tak długo trwa, sprawdzajcie swoje paragony, bo możecie być tak samo potraktowani.
W koszyku parę rzeczy, m.in. soda oczyszczona, w promocji 4,39. Na kasie cena magicznie podskoczyła do 5.49.
Płacę więc za zakupy, następnie ponownie wchodzę na sklep, biorę notkę z ceną i paragon, pokazuję kasjerce, ta każe mi stanąć do kolejki, chcąc zabrać paragon i cenówkę, na co zabieram ją sprzed jej nosa i idę do kasy. W kasie pani wydaje mi złotówkę. Ja na to, że niestety jeszcze dziesięć groszy różnicy. Wypłaciła. Miałam wrażenie, że mnie zaraz harmonią zamorduje. Pewnie sobie pomyślała, że się wykłócam o 1,10.
Tak, każdego klienta obowiązują ceny przy regale. Nie obchodzi mnie, że kasjerki muszą zmieniać cenniki, obsługa ma ciężki dzień, a to ZALEDWIE ZŁOTY dziesięć na jednym kliencie. Tak. W jednym, drugim sklepie, to o 5 groszy, to o złotówkę… A sklep - albo klient zorientuje się, że robią go w bambuko, albo nie..
Mam dość. To nie pierwszy Rossmann, w innym przy odżywce do włosów była różnica 12 zł (była promocja na odżywkę). A potem się dziwią dookoła, że wolę iść po max 10 produktów, na bieżąco liczyć sumę i sprawdzać paragon PRZY KASIE.
I guzik mnie obchodzi, że inni się śpieszą. I nie obchodzi mnie, że ceny zmieniają w sklepach codziennie i mają ciężki żywot. Ja równie ciężko pracuję na własną kasę i nie chcę się dawać OKRADAĆ. Ja rozumiem, błąd itp., ale w niektórych sieciach sklepów to się niemal wcale nie zdarza, a w niektórych wręcz regularnie.
Więc jeśli będziecie mieli kiedyś pretensje, że obsługa klienta przy kasie tak długo trwa, sprawdzajcie swoje paragony, bo możecie być tak samo potraktowani.
rossmann
Ocena:
165
(225)
Komentarze