Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#79356

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Przez internet przedłużyłam umowę i dostałam nową komórkę. Przesyłka przyszła w piątek, a w sobotę wieczorem telefon przestał działać.

Miła pani konsultantka na infolinii robiła, co mogła na odległość, lecz niestety musiałam oddać telefon do punktu obsługi z prośbą o naprawę.

Po dwóch tygodniach odebrałam telefon, ale w domu okazało się, że w dalszym ciągu nie działa.

Kolejna wizyta w punkcie obsługi i po telefonie do punktu naprawy okazało się, że panowie zdiagnozowali usterkę i odesłali komórkę z zapytaniem, czy wyrażam zgodę na bezpłatną naprawę w ramach gwarancji.

Kolejny wniosek, tym razem z wyraźną adnotacją, że proszę o naprawę. I znowu dwa tygodnie oczekiwania - czyli nie mogłam skorzystać z darmowych usług, które należały mi się przez pierwszy miesiąc umowy.

Też jestem piekielna i zadzwoniłam do głównego producenta komórki z zapytaniem, czy jest to normalna procedura naprawy telefonów, czym wzbudziłam wielkie zdziwienie i niedowierzanie.

uslugi

Skomentuj (4) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 135 (165)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…