zarchiwizowany
Skomentuj
(3)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Czytałem ogólnie tutaj wiele hejtów na piekielnych ludzi pracujących w call center bo oni tacy źli bo wciskają umowy albo dzwonią notorycznie. Otóż z mojej perspektywy byłego pracownika call center myślę iż to ludzie są bardziej piekielni gdyż zgadzają się na kontakt w celach marketingowych bądź podają swoje numery gdzieś w internecie do news'ów i potem jest płacz bo kilka razy dziennie są telefony a ludzie namawiają bo muszą, za to im płacą w jednej z najcięższych prac pod względem mentalnym gdyż nie raz klient potrafi zwyzywać za nie wiadomo co. A teraz puenta, wiecie jak zaoszczędzić sobie i konsultantom nerwów, przestać bym nękanym ? Wystarczy kilka magicznych słów " Nie wyrażam zgody na nagrywanie " tyle wystarczy żeby żyć i dać żyć w spokoju.
call_center
Ocena:
-10
(16)
Komentarze