Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#83594

przez ~minutydwie ·
| Do ulubionych
Na różne infolinie człowiek dzwoni. Nawkurza się, że najpierw trzeba posłuchać jakiegoś automatu, a później jeszcze ucho jest molestowane muzyką przez ileś tam minut.
Miło jest, i na szczęście jest to coraz powszechniej praktykowane, gdy głos informuje: jesteś 8 w kolejce, twój przewidywany czas oczekiwania 25 minut. Można podjąć decyzję: marnuję 25 minut z życia i czekam, albo kij wam w oko, rozłączam się. Przy wyborze pierwszej opcji głos odlicza nam czas. Zostało 20 minut, 15, 8, 3 etc.

Uważam zatem, że to, co dzieje się na infolinii ALIOR BANKU, to kpina z klienta. "Twój czas oczekiwania wynosi powyżej 5 minut". Okej, myślę sobie poczekam te 6-8 minut. A uja tam. Czas oczekiwania wyniósł 37 minut(!), a głos z uporem maniaka powtarzał "twój czas oczekiwania wynosi powyżej 5 minut". Ja wiem, że 37 minut to jest "powyżej 5 minut", ale nie tak wygląda kulturalne i poważne podejście do klienta.

Nie wyżywam się na pracownikach infolinii, bo to pionki i nie oni stanowią o tym, czego będzie słuchał klient w oczekiwaniu na połączenie. Mogę jedynie wyrazić swoje niezadowolenie z nadzieją (buahahah), że ktoś wyżej tego wysłucha.

call_center

Skomentuj (9) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 124 (142)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…