Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#8417

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Dzwoni [P]ani, wielce oburzona i zaczyna na mnie wrzeszczeć, nie reagując nawet na dzień dobry. Po trzech minutach wrzasków stwierdziłam, że czas się odezwać. [j]a więc pytam:
[J] proszę pani, na spokojnie szybciej to wyjaśnimy, o co chodzi?
[P]: Bo przysłaliście nam na 4 tysiące fakturę, złodzieje i oszuści!!!
Okazało się, że syn tej pani, mający 27 lat (mam widoczny pesel właściciela) zakupił u nas telefon na abonament (ok. 100 zł/mc), z Ajfonem. Wydzwonił dwa razy po 500 zł, po czym go zablokowaliśmy, a gdy nadal nie było wpłat, wysłaliśmy rozwiązanie umowy i opłatę za niedotrzymanie warunków - prawie 3000 zł (czego się można spodziewać jak się kupuje tel z jabłuszkiem) czyli w sumie niemal 4 tys. Jak pani wyjaśniłam wszystko to zaczął się wrzask , że jakim prawem sprzedaliśmy coś tak młodemu, nieodpowiedzialnemu chłopcu!!! Że ona nas pozwie do Trybunału Konstytucyjnego! Że on sobie nie zdawał sprawy z tego, co kupuje!!!
Pani niestety nie dała mi już dojść do słowa i zakończyła rozmowę trzaskiem słuchawki. No cóż. 27 lat to młody, nieodpowiedzialny chłopaczek. A kto za to odpowiada?

BOK Orange

Skomentuj (19) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 677 (791)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…