Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#84202

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Moja piękielna historia z pewną firma kurierską.
Nadszedł czas black friday (w Polsce bardziej black Week) zamówiłam sobie w pewnym sklepie internetowym była zniżka 30 %, więc postanowiłam zamówić sobie kurtkę, dwa t-shirty i spodnie. Cena bez zniżki wychodziła 300 zł, ze zniżka wychodziło trochę powyżej 250 zł.  Zamówiłam przesyłkę kurierem i czekałam.
Minął tydzień zadzwoniłam do firmy z zapytaniem o przesyłce bo w obserwowaniu przesyłki ciągle wyświetlało mi się "w realizacji". Pani poinformowała mnie ze jutro wyślą bo przez black friday maja dużo zamówień i mają opóźnienie. Dobra, czekam spokojnie. W niedzielę wieczorem dostaję SMS z firmy  kurierskiej że następnego dnia zostanie dostarczona moja paczka. W poniedziałek koło 14 już miałam złe przezucia.  Weszłam na śledzenie przesyłki, a tam wyświetla mi się informacja "adres błędny lub niepełny". Dzwonię do sklepu i podaje ponownie s woj adres, bo twierdzi że taki jest zapisany i podany firmie kurierskiej. Dzwonię do firmy kurierskiej i pytam jak mam poprawić w systemie ten adres. Pani kieruje mnie jak mam poprawić adres. Robię jak kazała.
Następnego dnia bez zmian, żadnej paczki nie ma. Dzwonię do firmy kurierskiej, Pani mówi że adres jest poprawiony ale zaraz przekażą to tej jednostce w której znajduje się moja paczka.
Moja kolejny dzień, paczki nie ma. Dzwonię na infolinie i odsłuchuje status paczki, a tam widnieje "odebrane przez Kowalski". Myślę sobie nie znam nikogo takiego, o co tu chodzi. Łączę się z Panią z firmy kurierskiej i potem jej o co tutaj chodzi. Pani mówi że paczka wróciła do magazynu sklepu, bo w tej fili gdzie była moja paczka nie poprawili adresu i odesłał paczkę.
Dzwonię do sklepu i pytam czy wyślą mi tą paczkę ponownie. Pani twierdzi że nie raczej nie mogą, ale będzie próbować.
Niestety nie mogli paczki ponownie wysłać, firma kurierska czuje się bezkarna. Pani z infolinii twierdzi że to nie ich wina, wysyłam skargę w odpowiedzi dostaję "paczka została pomylkowo zwrócona do magazynu, serdecznie przepraszamy".
Jedynie sklep internetowy w ramach rekompensaty dostaje od nich 20% zniżki, kupuje mniej ciuchów i zamawiam Paczkomatem. Paczkę mam następnego dnia.

Polska

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -3 (47)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…