Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#84667

przez Konto usunięte ·
| Do ulubionych
Historia dotyczy sklepu www.smarkacz.pl

16 maja zamówiłam 2 produkty w/w sklepie. Tego samego dnia dokonałam przelewu i sklep otrzymał pieniądze.

21 maja dostałam pięknie brzmiącego e-maila, który informował mnie, że „ze względu na problemy logistyczne, nadanie paczki nastąpi z opóźnieniem”, ALE „zwykle w takich przypadkach przesyłka jest wysyłana w kolejnym dniu roboczym” i na końcu informacja, że będę informowana! Nie no, jak miałam być informowana, to chyba spoko, co może pójść nie tak?

Jednak napisałam do sklepu, chyba nawet tego samego dnia (w skrócie: informuję, że wybrałam droższą przesyłkę, ponieważ przedmioty miały wówczas dotrzeć w ciągu 1-2 dni roboczych, proponuję zwrot kosztów wysyłki, w przypadku braku zwrotu za przesyłkę informuję, że rezygnuję z zakupów).

Podkreślę tutaj, że ta wiadomość nie miała na celu wymuszać, zastraszać – po prostu uważam, że oferując klientowi realizację zamówienia w ciągu np. 2 dni wprowadzają go w błąd i za świadome oszustwo powinni ponosić konsekwencje. Inną sprawą jest opóźnienie 1 dzień, 2 dni, ale inną tydzień i dłużej. Moim zdaniem sklep w takich wypadkach powinien nawet zapytać się czy chcę czekać na towar, czy rezygnuję z zakupu. Tym bardziej, że sklep nie musiał ponosić kosztów mojej wysyłki, mógł uznać, że nie wyśle mi za darmo towaru i anulować transakcję wedle mojej sugestii.

Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na moją wiadomość.

Cisza.

Cisza.

Cisza.

27 maja dostaję e-maila, że moje zamówienie zostało wysłane.
Odpowiedzi na e-maila brak.

Jestem ciekawa, czy dostanę odpowiedź na mojego e-maila, w którym prosiłam o wyjaśnienie sytuacji. Wiecie, zaczyna mnie wkurzać, że trafiam na coraz więcej sklepów internetowych, w których sprzedawcy robią co chcą i uważają, że mają do tego prawo.

sklepy_internetowe internetowy

Skomentuj (29) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 97 (121)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…