Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#86490

przez ~KierownikICCC ·
| Do ulubionych
Jestem kierownikiem pociągu

W obliczu szalejącej pandemii sytuacja na kolei jest wyjątkowo trudna. Wiele pociągów zostało odwołanych. Większość podróżnych postanowiło zastosować się do regulacji i pozostało w domach. Co za tym idzie, nawet w uruchamianych pociągach frekwencja jest znikoma. Ze względów bezpieczeństwa staramy się do maksymalnego minimum ograniczyć kontakt z podróżnymi. Nawet konduktorom zaleciłem by nie siedzieli w przedziale służbowym, tylko zajęli miejsce gdzie indziej. O jakiejkolwiek kontroli biletów nawet nie mogło być mowy.

Pociągi puste, toalety czyste, bo nikt z nich nie korzysta, konduktor nie czepia się niewłaściwego biletu. Powodów do skarg praktycznie brak.

Tak mi się tylko wydawało. Jedna pani, która kupiła bilet w klasie 1 postanowiła napisać na mnie oficjalną skargę.

Pomimo tego, że siedziała sama w przedziale to w przedziale obok siedział mężczyzna, który na 100% nie miał biletu na 1 klasę. I w ciągu podróży nie pojawił się nikt z obsługi, aby chociaż sprawdzić mu bilet.

Ja właśnie muszę napisać wyjaśnienie dlaczego nie dokonano kontroli biletów, oraz nie zapewniono odpowiedniego bezpieczeństwa podróżnym.

kolej

Skomentuj (4) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 96 (106)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…