Streszczenie rozmowy telefonicznej z dostawcą internetu:
NET: Dzień dobry, w związku ze zmianą naszych taryf będzie pan teraz płacił nie 67, a 79 zł miesięcznie.
JA: Czy to jest najtańsza opcja dostępna dla tej prędkości przesyłu?
NET: Tak.
JA: W takim razie zrobię samodzielny research i oddzwonię.
JA: Dlaczego zwiększacie mi opłatę z 67 na 79 zł, skoro na waszej stronie reklamujecie tę taryfę za 55 zł miesięcznie?
NET: Oferta za 55 zł jest wyłącznie dla nowych klientów.
JA: W takim razie rezygnuję z waszych usług, bo konkurencja ma taniej.
NET: W takim razie obniżamy panu opłatę do 55 zł miesięcznie.
NET: Dzień dobry, w związku ze zmianą naszych taryf będzie pan teraz płacił nie 67, a 79 zł miesięcznie.
JA: Czy to jest najtańsza opcja dostępna dla tej prędkości przesyłu?
NET: Tak.
JA: W takim razie zrobię samodzielny research i oddzwonię.
JA: Dlaczego zwiększacie mi opłatę z 67 na 79 zł, skoro na waszej stronie reklamujecie tę taryfę za 55 zł miesięcznie?
NET: Oferta za 55 zł jest wyłącznie dla nowych klientów.
JA: W takim razie rezygnuję z waszych usług, bo konkurencja ma taniej.
NET: W takim razie obniżamy panu opłatę do 55 zł miesięcznie.
call_center internet
Ocena:
168
(184)
Komentarze