Czasy Telekomunikacji Polskiej. Piekielny telemarketing:
1. Umowę na Neostradę miałem do końca października, w czerwcu zaczęli dzwonić z propozycją przedłużenia umowy. Najgorsze było to, że dzwonili codziennie. Moja odpowiedź: "Dziękuję, mam jeszcze czas na wybór oferty" nie pomagała. Oferta była najgorsza na rynku, dlaczego? Czytajcie dalej.
2. Płaciłem abonament 49 zł, a jak przedłużę umowę będę płacił 54 zł za tą samą prędkość. Porąbani ludzie.
1. Umowę na Neostradę miałem do końca października, w czerwcu zaczęli dzwonić z propozycją przedłużenia umowy. Najgorsze było to, że dzwonili codziennie. Moja odpowiedź: "Dziękuję, mam jeszcze czas na wybór oferty" nie pomagała. Oferta była najgorsza na rynku, dlaczego? Czytajcie dalej.
2. Płaciłem abonament 49 zł, a jak przedłużę umowę będę płacił 54 zł za tą samą prędkość. Porąbani ludzie.
Warszawa
Ocena:
141
(155)
Komentarze