Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#88998

przez ~Adrianna9872 ·
| Do ulubionych
W 2018 roku założyłam konto na profilu zaufanym, byłam nawet wtedy w Urzędzie Skarbowym w celu jego uwierzytelnienia. O koncie zapomniałam, ponieważ łatwiej było logować się przez aplikację banku niż szukać loginu i hasła do samego profilu zaufanego. Do czasu aż nie zaczęłam dostawać kilku do kilkunastu maili tygodniowo o próbie zmiany hasła. Na profil nie dało się zalogować i zmienić hasła, ponieważ pojawiał się komunikat, że do adresu e-mail przypisane jest więcej niż jedno konto.
Na początku wiadomości ignorowałam, aż w końcu pojawiały się tak często, że postanowiłam napisać do help desku o pomoc.

Otrzymywałam cały czas tę samą odpowiedź kopiuj - wklej: "otrzymanie wiadomości e-mail z prośbą o reset hasła nie stanowi zagrożenia dla bezpieczeństwa danych. Jeżeli nie została wygenerowana na podstawie świadomych czynności może być skutkiem pomyłki innego Użytkownika profilu zaufanego (...)" i zgłoszenie automatycznie było zamykane. Po kilkunasto-mailowej wymianie w końcu ktoś napisał, żebym usunęła konto. Zrobione. Nic to nie pomogło, bo wiadomości nadal przychodziły, czasem dwie tygodniowo, czasem siedem dziennie. Znów zgłoszenie. Te same wiadomości kopiuj - wklej i zamykanie zgłoszenia. Czasem ktoś poprosił o moje dane i print screeny otrzymywanych wiadomości, ale efekt był dokładnie ten sam - zamykanie zgłoszenia bez jego rozwiązania.

Sprawdziłam jeszcze raz profil zaufany i okazało się, że mam kolejne utworzone konto (może tworzy się przy logowaniu przy pomocy banku?), którego nie da się w żaden sposób usunąć, ponieważ pojawia się cały czas ten sam błąd. Napisałam ponownie do help desku, że konta nie mogę usunąć, a wiadomości nadal przychodzą. W którejś z wiadomości otrzymałam informacje, że adres e-mail może być przypisany do dowolnej liczby kont, bo wnuczek może obsługiwać np. konto babci. Nie będę już nawet dyskutowała nad sensownością tego rozwiązania, bo dla mnie profil zaufany to baza danych wysoce wrażliwych i wolałabym, żeby była chroniona bardziej niż mniej. Kolejne zgłoszenia są zamykane, rozwiązania problemu nie ma, konta usunąć się nie da, a wiadomości z przypomnieniem o haśle cały czas przychodzą.

Wyczerpałam wszelkie możliwe opcje, na help desku nie ma nawet do kogo się odnieść, bo najwyraźniej cały zespół pracuje nad rozwiązaniem mojego problemu i nie ma jednej odpowiedzialnej osoby, która byłaby łaskawa się podpisać. Z konta na profilu zaufanym nie korzystam, a na moją skrzynkę tygodniowo wpada minimum kilka wiadomości o próbie zmiany hasła i nikt nie widzi w tym nic niepokojącego ani irytującego.

Czy ktoś z was ma pomysł gdzie można to zgłosić? Sprawa trwa od 2018 roku (!) i finału nie widać.

help_desk uslugi

Skomentuj (13) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 138 (148)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…