Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#89678

przez Konto usunięte ·
| Do ulubionych
Wczoraj na Facebooku wyskoczył mi artykuł o tym, że kasjerka była niemiła dla klienta. Komentarzy pełno, część popierała kasjerkę, część klienta.

Napisałam komentarz, że jeśli klient jest chamski i często wręcz wulgarny to nie dziwię się, że został w ten sam sposób potraktowany przez tamtą panią. Najwięcej odpowiedzi na mój komentarz napisały starsze osoby, które uważają, że "klient nasz pan" i "sprzedawca powinien być zawsze miły". Kilka osób się ze mną zgodziło, że uprzejmość powinna działać w obie strony. Ale dziś przeczytałam komentarz, że "klasie robotniczej się w ostatnich latach coś w głowach poprzewracało" i że nieważne co się dzieje - obsługa w sklepie ma być miła.

Sama kilka lat pracowałam w sklepie i byłam pozytywnie nastawiona do ludzi, starałam się im pomóc, wytłumaczyć jak działa dana promocja i dlaczego tylko na wybrane produkty. Wychodziłam z założenia, że jeśli będę miła to inni też, ale szybko się przekonałam, że tak nie jest. Oczywiście nadal obsługiwałam klientów w miły sposób, ale jeśli ktoś był chamski, bezczelny lub wulgarny to wtedy odpłacałam się tym samym.

Nie wiem, jak innych, ale mnie uczono, że każdemu należy się szacunek. Nieważne, czy ktoś jest dyrektorem banku, czy sprzątaczką, przecież jest przede wszystkim człowiekiem.
I żeby nie było - nie popieram sprzedawców, którzy pracują jak za karę, a klienta traktują jak zło konieczne. Tylko jeśli jest się niemiłym to proszę nie oczekiwać, że ktoś inny w stosunku do Ciebie będzie miły.

Sklep

Skomentuj (20) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 167 (177)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…