Źli niedobrzy pacjenci na NFZ, nie dają znać że nie będą mogli się pojawić na wizycie, blokują miejsca, wydłużają kolejki.
Dzisiaj chciałam być dobrym pacjentem i dać znać. Przez około 3 godziny - oczywiście w godzinach pracy przychodni - nie udało mi się dodzwonić na żaden z "dostępnych" numerów telefonów.
I żeby nie było, ja wiem że osoby w recepcji ciężko pracują. Ale wygląda na to że część tajemnicy nieodwoływania wizyt została wyjaśniona.
Dzisiaj chciałam być dobrym pacjentem i dać znać. Przez około 3 godziny - oczywiście w godzinach pracy przychodni - nie udało mi się dodzwonić na żaden z "dostępnych" numerów telefonów.
I żeby nie było, ja wiem że osoby w recepcji ciężko pracują. Ale wygląda na to że część tajemnicy nieodwoływania wizyt została wyjaśniona.
przychodnia
Ocena:
141
(147)
Komentarze