Taka sytuacja.
Brałem kredyty i spłacałem. Próbuję wziąć następny pilny i odmowa.
Powód niezgodność danych w BIK. Dzwonię więc do Bik w celu wyjaśnienia niezgodności, cokolwiek by to znaczyło. Za 10 razem udało mi się połączyć z konsultantem. Dowiedziałem się, że w Bik to mi danych nie poprawią. Powód: nie bo nie, poprawić może je instytucja która je wprowadziła. Pani nie może udzielić informacji kto te dane wprowadził i co jest niezgodne, ale mogą mi za darmo wygenerować raz na pół roku raport na który łaskawcy każą sobie czekać miesiąc. Jak chcę szybciej to 5 dych się należy.
Pani nie była wstanie podać jakie informacje będą tam zawarte. Generalnie straciłem 45 minut, nic nie załatwiłem po czym po skończonej rozmowie dzwonią i pytają, czy jestem zadowolony z poziomu obsługi.
Nosz kur..
Brałem kredyty i spłacałem. Próbuję wziąć następny pilny i odmowa.
Powód niezgodność danych w BIK. Dzwonię więc do Bik w celu wyjaśnienia niezgodności, cokolwiek by to znaczyło. Za 10 razem udało mi się połączyć z konsultantem. Dowiedziałem się, że w Bik to mi danych nie poprawią. Powód: nie bo nie, poprawić może je instytucja która je wprowadziła. Pani nie może udzielić informacji kto te dane wprowadził i co jest niezgodne, ale mogą mi za darmo wygenerować raz na pół roku raport na który łaskawcy każą sobie czekać miesiąc. Jak chcę szybciej to 5 dych się należy.
Pani nie była wstanie podać jakie informacje będą tam zawarte. Generalnie straciłem 45 minut, nic nie załatwiłem po czym po skończonej rozmowie dzwonią i pytają, czy jestem zadowolony z poziomu obsługi.
Nosz kur..
call_center
Ocena:
142
(180)
Komentarze