Przedłużałem umowę w Cyfrowym Polsacie. Była paplanina "a to nowy dekoder, a to kanały..." itp. Zajeżdżam do domu i akurat mam chęć obejrzeć HBO, bo niby mam "6 miesięcy za darmo". Ok, odpalam satkę, włączam HBO, a tam napis "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Patrzę - wszystko jest, oprócz HBO (HBO 2, HD i Comedy były!). Biorę telefon i dzwonię do Biura Obsługi Klienta.
Odbiera laska, prawdopodobnie studentka i do mnie z tekstem - Nie należy się Panu.
Ja mocno wkurzony, facet mi wyraźnie powiedział, że powinienem mieć. Myślę sobie "OK", zadzwonię za godzinę, może odbierze inna osoba i mi wytłumaczy. Nie minęły 3 minuty, a Cyfrowy Polsat już mnie obsłużył. Teraz nie mam żadnego HBO...
Odbiera laska, prawdopodobnie studentka i do mnie z tekstem - Nie należy się Panu.
Ja mocno wkurzony, facet mi wyraźnie powiedział, że powinienem mieć. Myślę sobie "OK", zadzwonię za godzinę, może odbierze inna osoba i mi wytłumaczy. Nie minęły 3 minuty, a Cyfrowy Polsat już mnie obsłużył. Teraz nie mam żadnego HBO...
Cyfrowy Polsat
Ocena:
371
(511)
Komentarze