Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#9950

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Sytuacja sprzed chwili. Zadzwoniła pani, prosząc, zebym wyłączyła jej numer, który ma ustawiony jako bezpłatny (nie ponosi kosztów połaczeń z nim). Wyłączenie kosztuje 5 zł, abonament za ten numer 1 zł. [K]lientka stwierdziła:
[K] I proszę mi to wyłączyć bezpłatnie, bo ja w lutym składałam reklamację, że za późno mi to właczyliście.
[J] (sprawdzam co się dzieje, okazało się, że pani poszła do salonu 29 dnia, a aneks przedłużeniowy należało podpisać w jej przypadku do 28 każdego miesiąca i rozpatrzyliśmy jej reklamację pozytywnie, mimo, że to w zasadzie było niezasadne, dostała też rabat na abonament). Proszę pani, reklamacja nie dotyczyła istnienia tego numeru, tylko czasu wprowadzenia aneksu, została rozpatrzona pozytywnie mimo niezasadności, otrzymała pani rabat na abonament, nie ma więc związku pomiędzy tym numerem, a tamtą reklamacją. Mogę go wyłączyć, ale kosztuje to 5 zł.
[K] Ja panią zniszczę, to jest skandal!!! Jak można tak traktować klientkę, jestem z wami od tylu lat itakie rachunki płacę (nota bene ok. 35 zł)! Ja jestem klientem biznesowym i mnie się tak traktować nie będzie!
Tu nastąpiło kłapnięcie słuchawką.

Tak się czasem zastanawiam, mi byłoby wstyd dzwonić i żebrać o coś takiego, żeby zaoszczędzić 5 zł...

BOK ORANNGE

Skomentuj Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 113 (147)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…