Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Xami

Zamieszcza historie od: 7 listopada 2021 - 0:46
Ostatnio: 25 stycznia 2023 - 19:36
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 145
  • Komentarzy: 0
  • Punktów za komentarze: 0
 

#88770

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Ostatnio przeczytałem na 9-gagu wrzutki o "złych informatykach" i stwierdziłem że podzielę się z wami historią z pracy.

Praca odbywa się w dużej sieci sklepów, klientami wewnętrznymi są osoby zarządzające placówkami lub ich pracownicy.

Sytuacja oczywiście w skrócie:

I - informatyk
k - klient wewnętrzny firmy

#piekielny informatyk 1
#"ten który uważa cię za de... niespełna rozumu"
#linia telefoniczna

K - Panie! Nie działa mi system
I - Dzień dobry, [ przedstawienie się ], z którego punktu państwo dzwonią? W czym problem, o co dokładnie chodzi, jaki system nie działa?
K - nic nie działa!
I - dobrze, proszę mi powiedzieć gdzie aktualnie pan/pani się znajduje
K - w punkcie
I - dobrze, co widzą państwo na monitorze?
K - tu nie ma monitora, mamy tylko komputer
I - dobrze, czy gdy wciskają państwo przycisk zasilania, coś na komputerze się pojawia? Czy widzą państwo coś na... komputerze?
K - on nie ma włącznika, zawsze gdy przychodzę działa, A dzisiaj nie działa.
I - zapewniam, że mają Państwo tak komputer jak i monitor, na obu tych urządzeniach znajduje się włącznik
K - Nie ma!
[?] - płacz dziecka
I - proszę przeczytać jaki mają Państwo model komputera
K - tu nie ma komputera!
I - przed chwilą był czy... komputer znikł?
K - ...nie ma mnie...
I - proszę?
K - nie ma mnie... w... punkcie mnie nie ma
I - dobrze proszę przekazać numer do pracownika znajdującego się w punkcie, oddzwonimy
K - ALE to to nie Polka, ona nic nie zrozumie!
I - rozumiem, proszę jednak o numer telefonu, skontaktujemy się i spróbujemy zrobić co w naszej mocy by zaradzić na ten problem
K - to kiedy będzie serwis!?
I - nie możemy wysłać serwisu nie wiedząc jaki jest problem
K - no nie działa!
I - rozumiem, przyjęliśmy zgłoszenie, będziemy się kontaktować, o rozwiązaniu zostanie pan/ pani poinformowany telefonicznie lub mailowo, jeśli problemu nie uda się rozwiązać do czasu pana/pani przyjazdu do firmy to proszę o kontakt telefoniczny bezpośrednio z miejsca zdarzenia. Dziękuję za rozmowę.

Rzeczywiście pracownica miała wschodni akcent, jednak weryfikacje przeprowadziła poniżej 1 minuty, problem był rozwiązany w ciągu 3 minut.

Podziękowano pracownicy za pomoc, pracownica zadowolona.

Telefon do K

I - Dzień dobry, problem został już rozwiązany, polegał na braku podłączenia komputera do sieci prądowej, w miejscu w którym powinien być podłączony komputer znaleziono ładowarkę telefoniczną marki Samsung, działanie punktu zostało wznowione, życzymy państwu miłego dnia.

K - pip pip pip - klient się rozłączył

Rzeczywisty czas rozmowy z klientem i jego próba zwodzenia informatyka, by zrobić i się nie narobić - czytaj "zrób mi to pan zdalnie albo wyślij serwis" ~15min

Zielone

Skomentuj (9) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 143 (147)

1