Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

Xebre

Zamieszcza historie od: 12 lipca 2017 - 20:06
Ostatnio: 17 sierpnia 2018 - 9:03
  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 92
  • Komentarzy: 0
  • Punktów za komentarze: 0
 

#82887

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Piekielny będę ja. :)

Jestem studentem i przez prawie rok pracowałem w call center, które miało umowę z dostawcą telewizji i internetu, nazwijmy go "V". :)

Początki były ciężkie, jednak z czasem stalem się mistrzem sprzedaży. Znałem doskonale triki marketingowe, sam tworzyłem i zbijałem obiekcje, tworzyłem lipne gratisy (przyspieszenie neta 10 zł plus paczka sportowych lub filmowych kanałów za 5; sztuczka polegała na tym, że mówiłem, iż koszt to 15 zł i daję im w prezencie, jak długo będą z nami, w tej cenie albo 5 kanałów filmowych, albo 14 sportowych - janusze brały, bo za free). Naprawdę byłem świetny, zawsze balansowałem na krawędzi prawdy, jednak gdzie tu piekielność?

A więc ta firma to jedno wielkie bagno. Masz problem z netem? Płacisz za 50 mb, a masz maks 10? Ohhh, to niedobrze, ale wie pan co? Mieliśmy modernizację i mogę pana podłączyć na łącza światłowodowe (w końcu gdzieś tam były, może nie do jego bloku, ale były). Łącza obsługują prędkość od 100 do 150, które pan woli? Prawda jest taka, że w większości przypadków działało tak samo, jak przedtem. Różnica była tylko w ich rachunku.

A jak już doszliśmy do rachunków. Protip. Nigdy nie bierzcie dodatkowych opcji za dodatkową cenę, gdy ktoś do was dzwoni z megapromocją. Dlaczego? Bo automatycznie w większości przypadków przedłuża wam to umowę na 24 mc. W dzisiejszych czasach telewizja, internet, telefon - to wszystko z roku na rok tanieje. Praktycznie nigdy nie opłaca się przedłużać umowy. Lepiej napisać na chacie online, co was interesuje i jaką cenę mogą zaproponować (nie przyznając się, że już macie umowę). Prawie na pewno będzie lepsza. Widziałem tysiące umów klientów. Nowi płacili za neta 150 plus dość dobry pakiet telewizyjny około 70 zł. Natomiast starzy mieli neta 30/50, rekordziści (których było pełno) po 2/3 mb plus taką samą telewizję za 150. I jeszcze dopłacali, by przyspieszyć neta wraz z umową na 24 mc. Konsultant nigdy nie będzie chciał zaproponować wam zejścia z ceny, bo nie ma za to prowizji.

Widziałem to wszystko, a jednak dalej, łasy na hajsy, to robiłem. By nie było, wszystko było z polecenia szefostwa - oni dokładnie wiedzieli, co mówię i jak sprzedaję. Byli ze mnie dumni.

Szczyt skur…a? Kampania wymiany dekoderów SD na HD. V rezygnowała z kanałów SD, więc BEZPŁATNIE wymieniała dekodery. Jednak też zrobiła przy tym promkę, polegającą na tym, że kanały sportowe za 7,90, w promocyjnej cenie. Mieliśmy polecenie przedstawiać to tak: wymiana obowiązkowa, 7,90 więcej, bo kanały im znikną, ale zyskują dużo nowych w HD i dają im kanały sportowe. A zgadnijcie, kto miał dekodery SD? Tak! To była kampania 1929-1939 (w większości).

Praca to praca. Bez wyników wysyłano by mnie do domu. Byłem w ciężkiej sytuacji, jak to student, więc na premii wyjątkowo ładnie się wtedy obłowiłem. Mogłem bardziej, jednak gdy staruszka mi płakała, że nie ma za co chleba kupić, na leki nie starcza, mąż umarł, robiłem za free. Wtedy płakała z wdzięczności, a ja czułem się jak ostatni kutas. Oczywiście darmowa wymiana nie była mile widziana.

Chwilę po tej akcji odszedłem, bo miałem dość.

Pamiętajcie, nigdy nie przedłużajcie umowy. ;)

Ogarnijcie umowy dziadków, bo mogą przepłacać i najlepiej zmieńcie dane kontaktowe na swoje (tylko telefon).

No i sprawdzajcie konkurencję! Napiszcie na czacie online do dostępnych dostawców. Najlepszą ofertę przesyłajcie dalej i niech licytują się o was!

No i ostatnia rzecz. Podpisanie umowy przez telefon to nic złego, jednak zawsze rozmowę nagrywajcie (oczywiście musicie poinformować, bo bez tego nagranie jest nielegalne).

Jeśli będziecie chcieli więcej piekielności z call center na linii klient-ja lub, co lepsze, pracodawca to piszcie.

P.S. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie waszych umów czy coś, to piszcie pw. Może coś doradzę.

call_center

Skomentuj (13) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 77 (107)

1