Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

skowyrne

Zamieszcza historie od: 31 marca 2017 - 18:53
Ostatnio: 24 czerwca 2017 - 12:15
  • Historii na głównej: 2 z 2
  • Punktów za historie: 347
  • Komentarzy: 7
  • Punktów za komentarze: 23
 
[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
11 kwietnia 2017 o 11:36

@piesekpreriowy: Taki mam zamiar zrobić. Początkiem przyszłego tygodnia mam mieć wizytacje kierownika regionalnego. Jestem ciekaw co on na to powie. Jeżeli chodzi o premie i ich zapis w umowie? "Zleceniobiorca otrzymuje 1.33% z wartości podpisanej umowy, która wejdzie w życie". Małe wytłumaczenie - ja jestem zleceniobiorcą podwykonawcy. Firma dla której pracuje to X, a wyspa reprezentuje firmę Y. Firma Y, nie wypłaca pieniędzy firmie X (która jest moim bezpośrednim szefostwem) za umowę, jeżeli są zawarte w niej błędy. Co za tym idzie, jeżeli X nie dostaje pieniędzy za umowę, to i ja nie dostaje premii

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
11 kwietnia 2017 o 11:28

@mongol13: Wizyty "magika" mamy średnio co 3 tyg. i podobne typu gadki, jak w Twoim przypadku. Z nimi jest temat na oddzielną historię. Tutaj mnie trzyma rozkręcający się powoli drugi biznes. Później ewakuacja w pięknym stylu z tonącego statku...

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
11 kwietnia 2017 o 11:24

@katem: W 90% umów, jest możliwość podpisania zobowiązania na 12mcy, pozostałe 10% to umowy dla abonentów innych operatorów telewizyjnych. Są to umowy stałe, których nie jesteśmy w stanie modyfikować i w większości mają niestandardowe okresy (15mcy, 18mcy, 30mcy). Więc jeżeli mówił, że nie ma takiej opcji - pieprzył głupoty, tylko, żeby dorobić do pensji. Smutna prawda

[historia]
Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
11 kwietnia 2017 o 11:18

@snowbardziej: Jest to jakiś pomysł, ale przy kolejce ludzi (jedna osoba obsługuje punkt), nie ma na to czasu ;) siedzenie po godzinach (płatne nadgodziny? nope!) i kserowanie sterty papierów, gdzie niekiedy tego uzbiera się niezły stos? Czasem to będzie 5 min roboty, czasem ze 2h...

[historia]
Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
11 kwietnia 2017 o 11:12

@Windowlicker: Tutaj mnie masz! Użyłem imiona "Janusz" raczej ze względu na spersonalizowanie klienta, nie ubliżenie mu ;)

[historia]
Ocena: 18 (Głosów: 22) | raportuj
10 kwietnia 2017 o 22:18

@Trollitta: Starań powiadasz? Dane są wypisane tak samo jak w dowodzie. Imiona, nazwisko, adres z dowodu, adres korespondencyjny, numer dowodu, numer pesel. O ile problem z czytelnością podpisu (sick!) jest do rozwiązania - poprzez drukowane litery, to co z wsią i brakiem ulic? Problem akwizytora, tak? Dwa imiona w dowodzie? 50% ludzi je ma, a ile % z nich podpisuje się i jednym i drugim? 10%? Poza tym to nie jest problemem od dzisiaj, a jeszcze z czasów starych dowodów. Czyli co? Podpis ma być czytelny czy taki jak w dowodzie? Wybacz, ale to typowe dowalanie się, żeby tylko premii nie wydać, bo tak jak zapisałem w historii... Mimo powyższych "błędów", umowa jest aktywna i ściąga pieniądze od ludzi

[historia]
Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
10 kwietnia 2017 o 16:55

@vonKlauS: Myślę, że wyszło tutaj przyzwyczajenie i stres? Serwisy rządzą się swoimi prawami, a stwierdzenie usterki zajmuje ok.5 min. Później człowiek działa już z automatu. Dekoder do odpięcia i oddania, jeżeli nie stwierdza się czegoś poważnego. Może to trochę po macoszemu, ale polityka firmy to temat na inną historię ;)

« poprzednia 1 następna »