Profil użytkownika
villemochouette ♀
Zamieszcza historie od: | 25 czerwca 2012 - 12:56 |
Ostatnio: | 12 października 2018 - 15:44 |
O sobie: |
Miłośniczka minionych wakacji:) Nie lubię: chamstwa, głupoty, bezsensownych kłótni o nieistotne szczególiki Lubię: słońce, burzę, czekoladę, sok grejpfrutowy:) |
- Historii na głównej: 1 z 1
- Punktów za historie: 614
- Komentarzy: 40
- Punktów za komentarze: 241
Chciałabym przestrzec przed firmą PHU EVER z Poznania, prowadzącą puzzle-sklep.pl
Zamówiłam ze strony internetowej puzzle-sklep.pl cztery opakowania puzzli dla dzieci i fotopuzzle ze zdjęcia. Koszt z dostawą prawie sto pięćdziesiąt złotych. Pieniądze wysłałam zaraz po złożeniu zamówienia. Wysłałam firmie maila z potwierdzeniem zapłaty, żeby mogli szybciej zacząć realizację indywidualnego zamówienia, jakim były fotopuzzle - zależało mi na czasie. Otrzymałam maila - chyba z automatu, że przyjęli moje zlecenie do realizacji i cisza.
Po tygodniu zadzwoniłam dowiedzieć się się co z moim zamówieniem, po kilku nieudanych połączeniach wreszcie jakiś Pan odebrał, opóźnienie tłumaczył "sezonem urlopowym", ale powiedział, że zamówienie wyślą w poniedziałek (dzwoniłam w czwartek) Ok, poczekam.
Towar oczywiście nie dotarł. Po bezskutecznych próbach kontaktu mailowego i telefonicznego, zagroziłam skierowaniem sprawy na policję i wyznaczyłam termin, do kiedy czekam na zwrot pieniędzy. Nie podziałało, więc zgłosiłam sprawę w komendzie w wydziale przestępstw internetowych. Podziałało, pieniądze odzyskałam, dostałam też maila, że przepraszają za zamieszanie, sklep anulował zamówienie z powodu likwidacji. Czemu przestrzegam? Bo strona puzzle-sklep.pl nadal funkcjonuje, chociaż moje konto już usunęli.
Ja pieniądze odzyskałam, ale co nerwów i czasu zmarnowałam, to moje.
Zamówiłam ze strony internetowej puzzle-sklep.pl cztery opakowania puzzli dla dzieci i fotopuzzle ze zdjęcia. Koszt z dostawą prawie sto pięćdziesiąt złotych. Pieniądze wysłałam zaraz po złożeniu zamówienia. Wysłałam firmie maila z potwierdzeniem zapłaty, żeby mogli szybciej zacząć realizację indywidualnego zamówienia, jakim były fotopuzzle - zależało mi na czasie. Otrzymałam maila - chyba z automatu, że przyjęli moje zlecenie do realizacji i cisza.
Po tygodniu zadzwoniłam dowiedzieć się się co z moim zamówieniem, po kilku nieudanych połączeniach wreszcie jakiś Pan odebrał, opóźnienie tłumaczył "sezonem urlopowym", ale powiedział, że zamówienie wyślą w poniedziałek (dzwoniłam w czwartek) Ok, poczekam.
Towar oczywiście nie dotarł. Po bezskutecznych próbach kontaktu mailowego i telefonicznego, zagroziłam skierowaniem sprawy na policję i wyznaczyłam termin, do kiedy czekam na zwrot pieniędzy. Nie podziałało, więc zgłosiłam sprawę w komendzie w wydziale przestępstw internetowych. Podziałało, pieniądze odzyskałam, dostałam też maila, że przepraszają za zamieszanie, sklep anulował zamówienie z powodu likwidacji. Czemu przestrzegam? Bo strona puzzle-sklep.pl nadal funkcjonuje, chociaż moje konto już usunęli.
Ja pieniądze odzyskałam, ale co nerwów i czasu zmarnowałam, to moje.
sklepy_internetowe
Ocena:
585
(639)
1
« poprzednia 1 następna »