Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
Profil użytkownika

villemochouette

Zamieszcza historie od: 25 czerwca 2012 - 12:56
Ostatnio: 12 października 2018 - 15:44
O sobie:

Miłośniczka minionych wakacji:)
Pasje: książki, muzyka, no i moja rodzina:)

Nie lubię: chamstwa, głupoty, bezsensownych kłótni o nieistotne szczególiki

Lubię: słońce, burzę, czekoladę, sok grejpfrutowy:)

  • Historii na głównej: 1 z 1
  • Punktów za historie: 614
  • Komentarzy: 40
  • Punktów za komentarze: 241
 

#54214

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Chciałabym przestrzec przed firmą PHU EVER z Poznania, prowadzącą puzzle-sklep.pl

Zamówiłam ze strony internetowej puzzle-sklep.pl cztery opakowania puzzli dla dzieci i fotopuzzle ze zdjęcia. Koszt z dostawą prawie sto pięćdziesiąt złotych. Pieniądze wysłałam zaraz po złożeniu zamówienia. Wysłałam firmie maila z potwierdzeniem zapłaty, żeby mogli szybciej zacząć realizację indywidualnego zamówienia, jakim były fotopuzzle - zależało mi na czasie. Otrzymałam maila - chyba z automatu, że przyjęli moje zlecenie do realizacji i cisza.

Po tygodniu zadzwoniłam dowiedzieć się się co z moim zamówieniem, po kilku nieudanych połączeniach wreszcie jakiś Pan odebrał, opóźnienie tłumaczył "sezonem urlopowym", ale powiedział, że zamówienie wyślą w poniedziałek (dzwoniłam w czwartek) Ok, poczekam.

Towar oczywiście nie dotarł. Po bezskutecznych próbach kontaktu mailowego i telefonicznego, zagroziłam skierowaniem sprawy na policję i wyznaczyłam termin, do kiedy czekam na zwrot pieniędzy. Nie podziałało, więc zgłosiłam sprawę w komendzie w wydziale przestępstw internetowych. Podziałało, pieniądze odzyskałam, dostałam też maila, że przepraszają za zamieszanie, sklep anulował zamówienie z powodu likwidacji. Czemu przestrzegam? Bo strona puzzle-sklep.pl nadal funkcjonuje, chociaż moje konto już usunęli.

Ja pieniądze odzyskałam, ale co nerwów i czasu zmarnowałam, to moje.

sklepy_internetowe

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 585 (639)

1