Odbieram rozmowy telefoniczne, infolinia płatna (12gr za minutę), ale ludzie twierdzą, że jest to dla nich majątek. Więc robią niektórzy myk, że w trakcie rozmowy się rozłączają.
Pewnego razu rozmawiam z klientką, która przekazuje informacje do córki w tle - nagle rozmowa się rozłączyła. Czekam chwilę i oddzwaniam.
Po wykonaniu połączenia momentalnie została odebrana rozmowa, oraz słyszę w słuchawce taki tekst
[k]lientka: widzisz córciu ch*j nawet nie oddzwonił
.
Tutaj nagle dźwięk DTMF'a (ten dźwięk, który wydają klawisze w telefonu jak się je wciśnie)
[j]a: może i jestem ch*jem, ale oddzwaniam.
Tu nagle było zawahanie klientki "aaaa..." i rozłączenie ponowne rozmowy.
30% rozmów w naszej firmie z klientami jest oceniana przez tzw. "monitoring". oceny są od A najlepszej do D najgorszej.
Dostałem ocenę B uargumentowaną tym, że mam dobre podejście do klienta i rozmowa odbywa się na jego poziomie.
Pewnego razu rozmawiam z klientką, która przekazuje informacje do córki w tle - nagle rozmowa się rozłączyła. Czekam chwilę i oddzwaniam.
Po wykonaniu połączenia momentalnie została odebrana rozmowa, oraz słyszę w słuchawce taki tekst
[k]lientka: widzisz córciu ch*j nawet nie oddzwonił
.
Tutaj nagle dźwięk DTMF'a (ten dźwięk, który wydają klawisze w telefonu jak się je wciśnie)
[j]a: może i jestem ch*jem, ale oddzwaniam.
Tu nagle było zawahanie klientki "aaaa..." i rozłączenie ponowne rozmowy.
30% rozmów w naszej firmie z klientami jest oceniana przez tzw. "monitoring". oceny są od A najlepszej do D najgorszej.
Dostałem ocenę B uargumentowaną tym, że mam dobre podejście do klienta i rozmowa odbywa się na jego poziomie.
TP CC ITN
Ocena:
519
(567)
Komentarze