Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#35479

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Witam. Od razu zaznaczam, że nie chodzi mi o dostanie się na główną, ale o pomoc z Waszej strony.

Od jakiegoś czasu zależało mi na pewnym zabiegu, dość drogim, więc zdecydowałam się na zakupy grupowe. Wszystko super, kupon ważny powiedzmy do 20 września. Wiedząc, że mogę wykonać go tylko i wyłącznie między 10 a 20, będąc w tym terminie w mieście w którym jest salon, myślałam, że wszystko pójdzie jak z płatka... Niestety. Osoba, która zabieg miała mi wykonać, właśnie poinformowała mnie o tym, że wyjeżdża, powiedzmy, 5tego, więc mogę zapisać się tylko i wyłącznie przed tą datą. Dla mnie fizycznie jest to niemożliwe. I teraz pytanie - czy jeżeli salon odmawia wykonania usługi w ciągu trwania kuponu, bynajmniej nie z powodu braku miejsc, można coś z tym zrobić, żeby odzyskać kasę? Teoretycznie, salon skrócił ważność kuponu o dwa tygodnie, a tego chyba nie mogą robić...

P.S. Oczywiście nie dzwoniłam zamówić się na zabieg w ostatniej chwili. Nie chcę podawać dokładnych dat, ale dzwoniłam z ponad miesięcznym uprzedzeniem.

zakupy grupowe

Skomentuj (3) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -1 (31)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…