Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#38204

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Allegro.

2 Sierpnia zamówiłam breloczek do kluczy reagujący na dźwięk, tzw. Keyfinder. Zapłaciłam od razu, dostałam maila z potwierdzeniem że wszystko w porządku. Kilka dni później dostałam maila że "zamówiony przedmiot został wysłany". Minęły 2 tygodnie, zamówionego breloka dalej nie ma - zakładam winę poczty polskiej (już kilka rzeczy mi zgubili) i piszę do sprzedawcy że nie otrzymałam przesyłki do tej pory.

Odpowiedź sprzedawcy: "Nie otrzymała pani bo go nie wysłałem. Jestem na wakacjach, wyślę go pani jak wrócę, tak za 2 tygodnie" (na koncie sprzedawcy NIE BYŁO zaznaczone że sprzedawca jest na urlopie"

Po kilku mailach, łaskawie zgodził się mi przesłać towar wcześniej... jak mu dopłacę za wysyłkę. Po "uprzejmej sugestii" że zgłoszę oszustwo, pan zgodził się breloczek wysłać. Doszedł kilka dni temu, w kompletnie zniszczonym opakowaniu, w dodatku z "wyraźnymi śladami użytkowania".

Sprzedawca dostał negatywa. W odpowiedzi dostałam również negatywa że: po pierwszę kłamię co do problemów z wysyłką, po drugie nie chciałam mu zapłacić za wysyłkę tego sprzętu, po trzecie "mam manierę 5 letniego dziecka, który musi dostać swój gadżet natychmiast i nie rozumie że dorośli ludzie mają ważniejsze sprawy na głowie niż spełnianie jego zachcianek".

Allegro

Skomentuj (13) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 619 (669)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…