zarchiwizowany
Skomentuj
(4)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Na początek małe wprowadzenie. Później goły cytat. Uważam, że nie wymaga on żadnego komentarza.
Istnieje coś takiego jak EGEA ( the European Garage Equipment Association). EGEA reprezentuje interesy 12 krajowych stowarzyszeń branżowych (w tym polskiego), skupiających zarówno producentów jak i importerów wyposażenia warsztatowego i diagnostycznego.
EGEA ma status ciała doradczego Komisji Europejskiej. Opiniuje niekiedy różne projekty. Obecnie trwają prace nad unifikacją badań technicznych pojazdów w Unii Europejskiej.
W związku z tym EGEA przygotowało dokument (nie ma on charakteru poufnego, mogę go zatem tutaj zacytować), w którym znalazł się następujący punkt:
----------------------------------------------------------
Zawieszenie: sugestie poprawek
Dodatkowo, DLA WIĘKSZEJ JASNOŚCI w Załączniku V EGEA proponuje zastąpienie pojęcia „urządzenie do badania skuteczności amortyzatorów” poprzez „przyrząd badający tłumienie, mierzący absorpcję energii drgań pojazdu celem weryfikacji skuteczności tłumienia elementów zawieszenia pojazdu”
----------------------------------------------------------
Jak obiecałem, komentarza brak.
Istnieje coś takiego jak EGEA ( the European Garage Equipment Association). EGEA reprezentuje interesy 12 krajowych stowarzyszeń branżowych (w tym polskiego), skupiających zarówno producentów jak i importerów wyposażenia warsztatowego i diagnostycznego.
EGEA ma status ciała doradczego Komisji Europejskiej. Opiniuje niekiedy różne projekty. Obecnie trwają prace nad unifikacją badań technicznych pojazdów w Unii Europejskiej.
W związku z tym EGEA przygotowało dokument (nie ma on charakteru poufnego, mogę go zatem tutaj zacytować), w którym znalazł się następujący punkt:
----------------------------------------------------------
Zawieszenie: sugestie poprawek
Dodatkowo, DLA WIĘKSZEJ JASNOŚCI w Załączniku V EGEA proponuje zastąpienie pojęcia „urządzenie do badania skuteczności amortyzatorów” poprzez „przyrząd badający tłumienie, mierzący absorpcję energii drgań pojazdu celem weryfikacji skuteczności tłumienia elementów zawieszenia pojazdu”
----------------------------------------------------------
Jak obiecałem, komentarza brak.
pełna jasność
Ocena:
35
(69)
Komentarze