zarchiwizowany
Skomentuj
(8)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Zepsuła się mi drukarka w pracy. Firmy HP. Dzwonię na infolinię, bo na gwarancji sprzęt to może naprawią czy co.
Nie, nie naprawią, bo sprzęt najpierw trzeba zarejestrować.
OK mogę zarejestrować.
Ale potem trzeba dodzwonić się do TECHNIKA. I pan TECHNIK będzie zdalnie prowadził diagnostykę! Przez telefon. Zepsutej, martwej drukarki... I nie przyślą kuriera dopóki ten zasrany technik tej zasranej diagnostyki nie zrobi. I nie ważne że drukarka martwa jest jak mumia Tutenchamona. A dodzwonić się do pajaca nie sposób bo w kolejce ludzi na pół godziny.
Dlatego jeśli będziecie chcieli kupić drukarkę to życzę cierpliwości gdyby się zepsuła.
Nie, nie naprawią, bo sprzęt najpierw trzeba zarejestrować.
OK mogę zarejestrować.
Ale potem trzeba dodzwonić się do TECHNIKA. I pan TECHNIK będzie zdalnie prowadził diagnostykę! Przez telefon. Zepsutej, martwej drukarki... I nie przyślą kuriera dopóki ten zasrany technik tej zasranej diagnostyki nie zrobi. I nie ważne że drukarka martwa jest jak mumia Tutenchamona. A dodzwonić się do pajaca nie sposób bo w kolejce ludzi na pół godziny.
Dlatego jeśli będziecie chcieli kupić drukarkę to życzę cierpliwości gdyby się zepsuła.
HP.
Ocena:
15
(83)
Komentarze