Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#4628

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Obsługujemy klientów telefonicznie w zakresie pomocy w logowaniu do systemu bankowości, pomoc w robieniu przelewów itp. Dzwowni [K]lientka do mnie [J], standardowe powitanie:
[J] - Dzień dobry, "imię i nazwisko", "który bank", w czym mogę pomóc?
[K] - Nie mogę się zalogować.
...chwila ciszy, czekam spokojnie aż powie coś więcej, ale nic...
[K] - Jest pan tam?
[J] - Tak, czekałem aż powie pani coś więcej o tym problemie.
[K] - No nie mogę się zalogować, po prostu.
[J] - Ale w czym jest dokładnie problem?
[K] - No w logowaniu.
[J] - Ale proszę mi powiedzieć co dokładnie się dzieje?
[K] - Głuchy pan jest? Zalogować się nie mogę!
Zrezygnowany postanowiłem zapytać w sposób zrozumiały chyba dla każdego:
[J] - Jaki jest komunikat błędu lub co wyświetla się na ekranie?
I wszystko byłoby fajnie, gdyby klientka przeczytała, jednak...
[K] - Nie wiem proszę pana bo już zamknęłam stronę.
[J] - Więc jak mogę pani pomóc, skoro nie jest mi pani w stanie przeczytać komunikatu?
[K] - (odkładając słuchawkę, a wręcz nią rzucając) - K***a co za debile tam... (pracują zapewne, bo więcej nie usłyszałem)

pewien bank

Skomentuj (5) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 421 (677)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…