Jestem trochę w szoku. Przed chwilą na maila dostałem prośbę z Orange o ankietę dotycząca jakości obsługi Eksperta na Facebooku w celu poprawiania obsługi klientów.
Tak się złożyło, że akurat nie jestem w ogóle zadowolony (parę dni temu korzystałem z wpisu na FB, dostałem standardową odpowiedź "nie wiem, proszę zostawić reklamację". Zgodnie więc z moją opinią zaznaczyłem "nie" przy pytaniu czy Ekspert rozwiązał mój problem", a także oceniłem go na 1 w skali 1-5. Zatwierdzam ankietę i po przeładowaniu strony wyskoczyła informacja "Nastąpił chwilowy błąd aplikacji". Próbuję więc jeszcze raz - to samo.
Coś mnie tchnęło... Zaznaczyłem, że problem został rozwiązany i oceniłem na 4 w skali 1-5. Po przeładowaniu strony wyskoczyła informacja "Dziękujemy za wypełnienie ankiety. Twoja opinia pomaga nam zmieniać się na lepsze."
Oto jak Orange nabija sobie wspaniałe opinie o ich obsłudze klienta.
Tak się złożyło, że akurat nie jestem w ogóle zadowolony (parę dni temu korzystałem z wpisu na FB, dostałem standardową odpowiedź "nie wiem, proszę zostawić reklamację". Zgodnie więc z moją opinią zaznaczyłem "nie" przy pytaniu czy Ekspert rozwiązał mój problem", a także oceniłem go na 1 w skali 1-5. Zatwierdzam ankietę i po przeładowaniu strony wyskoczyła informacja "Nastąpił chwilowy błąd aplikacji". Próbuję więc jeszcze raz - to samo.
Coś mnie tchnęło... Zaznaczyłem, że problem został rozwiązany i oceniłem na 4 w skali 1-5. Po przeładowaniu strony wyskoczyła informacja "Dziękujemy za wypełnienie ankiety. Twoja opinia pomaga nam zmieniać się na lepsze."
Oto jak Orange nabija sobie wspaniałe opinie o ich obsłudze klienta.
Orange
Ocena:
1087
(1183)
Komentarze