Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#50694

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Podobnie jak kilkaset tysięcy Polaków postanowiłam odejść z sieci na T do innej.
Nie podobały mi się oferowane warunki na przyszłej, nowej umowie, bo nie dość, że drogo, to jeszcze nowo wstępujący mieli o wiele lepsze rozwiązania niż ja, po 6ciu latach terminowego płacenia dużych rachunków.
Wszystko to grzecznie ale stanowczo oznajmiłam kilku konsultantom, którzy robili co mogli, żebym zmieniła zdanie.

Teraz sieć wynajęła zewnętrzną firmę, żeby ta przepytała odchodzących klientów czemu?
Wszystkie pytania dotyczą zachowania konsultantów, a żadne oferowanych warunków.
Pani po kilka razy wypytywała mnie, czy konsultant był:
- miły
- pomocny
- czy proponował inne rozwiązania
- czy umawiał się na rozmowę ponownie
- czy dzwonił tylko raz
- czy tłumaczył prosto i zrozumiale
- czy czy czy...
Żadne pytanie nie dotyczyło marnej oferty, drożyzny i wrednych chwytów marketingowych.

Sieć na T znalazła powód odejścia tysięcy abonentów - to konsultanci są do bani, nie ich g*wniana oferta.

Skomentuj (16) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 684 (742)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…