Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#53923

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
kto miał do czynienia ze sklepem bonzoo.pl ?

Zamówiłam u nich po raz drugi, karmę dla psa. Zamówienie złożyłam w piątek 23 sierpnia. W środę 28 sierpnia,dzwonię z pytaniem o zamówienie. Pan mówi,że sprawdzi,i oddzwoni. Po godzinie sama dzwonie. Podobno firma kurierska (siódemka) zagubiła przesyłkę,więc On mi wyśle jeszcze raz karmę i doda gratisy. W czwartek cisza. Dziś dzwonię dowiedzieć się co do jasnej Anielki z tą karmą. Pan mówi,że sprawdzi,w siódemce i oddzwoni. Po godzinie znów dzwonię,pan mówi że właśnie dostał mejla z siódemki,że za 10minut się sprawa wyjaśni. Jak coś będzie widział oddzwoni. No więc czekam. Minęło może z 40 minut,jak znów dzwonię. Odebrał facet i mówi,że musi dojść do komputera,i sprawdzić czy siódemka coś odpisała,oddzwoni. Po 30 minutach znów dzwonię. Pan już nie odbiera ani komórki,ani stacjonarnego.
Firma kurierska po raz drugi zgubiła tą samą przesyłkę?!
Zamówienie składałam na tyle wcześnie,żebym miała jeszcze karmę. Teraz mam jej już ledwo na dnie.

O ile pierwsze zamówienie przyszło szybko,tak to drugie,chyba na piechotę do mnie przyjdzie,o ile dojdzie.

Karmę zamówiłam już z innego sklepu,w którym zawsze kupuję. Skusiłam się na nowy sklep,bo ktoś mi go polecił,i było nieco taniej .

Tak więc ja nie polecam firmy bonzoo.pl

internet

Skomentuj Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -9 (25)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…