Zamówiłam w internecie dywan, w kolorze fioletowym (dokładnie, jagodowym). Kilka dni później otrzymuję przesyłkę z dywanem... w kolorze różowym (podpisanym jako liliowy).
Piszę do sklepu z prośbą o wymianę dywanu na właściwy. W odpowiedzi sklep stwierdził - to nie oni się pomylili tylko ja, "z powodu niewłaściwego odwzorowania kolorów w moim monitorze". Dwa, oni zwrotów nie przyjmują.
Sugerowaliby żebym przemalowała ściany w pokoju żeby otrzymany dywan pasował do wystroju...
Piszę do sklepu z prośbą o wymianę dywanu na właściwy. W odpowiedzi sklep stwierdził - to nie oni się pomylili tylko ja, "z powodu niewłaściwego odwzorowania kolorów w moim monitorze". Dwa, oni zwrotów nie przyjmują.
Sugerowaliby żebym przemalowała ściany w pokoju żeby otrzymany dywan pasował do wystroju...
sklep z dywanami
Ocena:
521
(649)
Komentarze