Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#54522

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
W skrócie: od półtora roku walczę, aby sieć Play zastosowała cesję. Zmieniła się firma i chcieliśmy przenieść usługę na nową firmę. Od półtora roku otrzymujemy faktury na dane firmy, która już nie istnieje... Faktury opłacamy z konta nowej firmy.

Od półtora roku chodziłam do salonów ze stosownymi dokumentami, ale ani razu cesja nie została wprowadzona poprawnie. Odpowiedź Playa? "Przepraszamy bardzo. Zapraszamy do salonu w celu wprowadzenia cesji ponownie". Wysyłałam im wszystko nawet faksem i mailem + listownie. Bez efektu.

Na cesję mam dokumenty podpisane przez pracownika Play (umowa przeniesienia praw, sam pracownik zkserował chyba wszystko, co firma tylko posiada).

Mimo to nadal na fakturach i w systemie występują dane starej firmy. Znowu napisałam do Play i znowu ta sama odpowiedź - mam iść do salonu, przepraszają.

Dziś im wysłałam taką odpowiedź (poniżej). Dodam, że już wcześniej pisaliśmy skargę z CapsLockiem i wykrzyknikami, ale nie doczekaliśmy się odpowiedzi, a mi pozostało jako przedstawicielowi firmy snuć się bez efektu po punktach obsługi klienta...

"Proszę Państwa, w Państwa salonach bywam wręcz notorycznie! Jestem już rozpoznawalna przez Państwa pracowników i nie mam już siły chodzić i ciągle walczyć o swoje. Cesji dokonywałam u Państwa przez PÓŁTORA ROKU i nadal nie ma ŻADNEGO EFEKTU, mimo że posiadam stosowne dokumenty potwierdzające podpisanie cesji. Proszę moją sprawę rozwiązać już bez angażowania mojej osoby, ponieważ nasza firma już dość straciła czasu, pieniędzy i nerwów, aby WYWALCZYĆ SWOJE.

To Państwo nie wywiązali się z zadania. To Państwo zawinili, więc proszę, aby to Państwo załatwili tę sprawę.

Wysyłałam już do Państwa nawet skargę w naszej sprawie, a mimo to nawet nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Tak Państwo traktują klienta? To on ma chodzić i prosić o godne traktowanie, gdy Państwo potraficie tylko przepraszać i zapraszać notorycznie do punktu obsługi klienta, który nawet nie powinien tak się nazywać, bo nie zostałam OBSŁUŻONA JAK KLIENT!

Nawet nie mogę z Państwem porozmawiać telefonicznie, ponieważ nie przechodzę weryfikacji, ponieważ Państwo wciąż żądają starych danych, gdy stara firma już nie istnieje! Pytają więc Państwo o podmiot gospodarczy, który już nie jest Państwa klientem, a który przekazał swoje prawa innemu podmiotowi i mam na to dokumenty, a mimo wciąż Państwo weryfikują wg starych informacji.

Nie wiem już jak mam z Państwem rozmawiać i jak mam tę sytuację rozwiązać. Wiem natomiast, że kolejna wizyta w punkcie obsługi nic nie da, tak jak nie dały poprzednie wizyty. Dlatego teraz żądam, aby Państwo zaaktualizowali dane w systemie według dokumentacji, którą na pewno Państwo posiadają, ponieważ była generowana z Państwa SYSTEMU i podpisał się po tym nawet Państwa pracownik.

Informuję jednocześnie, że w momencie zastosowania cesji i aktualnych danych, automatycznie rozwiązuję z Państwem umowy. Teraz nawet nie mogę tego zrobić, ponieważ trwa cesja [sic!] i już byłam w tej sprawie w Państwa punkcie.

Niezadowolona bardzo z Państwa i nielojalna już klientka,
[afr0dyzjak]"

play

Skomentuj (14) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 75 (183)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…