Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#57551

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Mamy internet z UPC.

Co weekend ten sam problem. Internet zamula. Luby jako administrator sieci i systemów sprawdza gdzie leży problem i stwierdza, że nie u nas, a w ich najbliższej serwerowni (nie mam pojęcia jak to sprawdza itp.- jestem laikiem w tym temacie, jakieś straty pakietów i sygnałów ;)). Zgłaszane wielokrotnie do ich call center z informacją, gdzie mają szukać błędu i problemu (czyli coś od czego mają swoich adminów). Ale oczywiście za każdym razem słychać tą samą odpowiedz, że wyślą technika i on sprawdzi u nas w domu. Tylko że jak nic nie znajdzie, to nam doliczą do faktury koszt wezwania technika.

Na nic tłumaczenia, że problem jest w weekendy lub wieczorami kiedy całe osiedle siedzi przy komputerze (technik przyjdzie w dni robocze w godzinach od 8 do 16) i jest to chwilowe, więc nie wiadomo czy trafi w ten moment, bo przerwy są często po 10-15 minut, raz na kilka dnia, a czasami kilka razy dziennie.

Ktoś ma inny pomysł na rozwiązanie problemu niż rozwiązanie z nimi umowy?

upc

Skomentuj (19) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 66 (158)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…