Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#58568

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Od zawsze mam telefon w Era/T-Mobile. Kiedyś miałem uruchomioną usługę, która miała wygasnąć po 30 dniach, chyba że wyślę sms (taka była treść smsa potwierdzającego aktywację usługi). Oczywiście usługa nie wygasła samoczynnie i wbrew mojej woli miałem płatną usługę na kolejny miesiąc. Tyle słowem wstępu.

Dziś zadzwoniła do mnie konsultantka z T-Mobile.
K: Jako że jest pan z nami już dłuższy czas, postanowiliśmy podarować panu 60 darmowych minut. Ma pan 5 dni na ich wykorzystanie. Prawda, że to fajny bonus?
Ja: Bonus fajny, tylko szkoda, że dopiero po X latach korzystania z państwa usług. Czy ta usługa przypadkiem samoczynnie nie przedłuży się po tych 5 dniach i nie ściągnie mi pieniędzy z konta? (mam telefon na kartę)
K: Nie. Po 3 dniach dostanie pan sms i będzie pan mógł wybrać, czy pan chce przedłużyć usługę. Wtedy będzie to kosztować X złotych miesięcznie.
Ja: A co się stanie, jeśli nie dokonam wyboru?
K: Uznamy, że chce pan przedłużenia usługi i automatycznie ją panu przedłużymy.
Ja: W takim razie dziękuję, nie skorzystam.
K: Ale dlaczego? Przecież będzie pan miał tańsze minuty!
Ja: Gdybym nie zapytał o to, podjęliby państwo za mnie decyzję i bez mojej wiedzy i zgody naliczyliby państwo mi płatną usługę, której nie potrzebuję. Dlatego dziękuję, do widzenia.

Sieci komórkowe (nie tylko T-Mobile) potrafią bez naszej wiedzy i zgody uruchamiać nam usługi, których nie potrzebujemy. Niestety trzeba być czujnym, gdy dzwonią z super ofertą, bo odzyskiwanie pieniędzy potem może trwać dość długo.

T-Mobile

Skomentuj (1) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -7 (23)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…