zarchiwizowany
Skomentuj
Pobierz ten tekst w formie obrazka
W serwisie komputerowym, który ma pomieszczenie i numery telefonów niezależne od sklepu oraz nie prowadzi sprzedaży (serwis to serwis, sklep to sklep), 2/3 rozmów telefonicznych zaczyna się w następujący sposób:
Serwis: Dział SERWISU, w czym mogę pomóc?
Klient1: Czy dodzwoniłem/am się na dział serwisu?
Klient2: Poproszę z serwisem.
Klient3: Czy dodzwoniłem/am się na sklep?
Klient4: Chciał(a)bym się dowiedzieć, ile kosztuje mysz/komputer/monitor/inne...
Serwis: Dział SERWISU, w czym mogę pomóc?
Klient1: Czy dodzwoniłem/am się na dział serwisu?
Klient2: Poproszę z serwisem.
Klient3: Czy dodzwoniłem/am się na sklep?
Klient4: Chciał(a)bym się dowiedzieć, ile kosztuje mysz/komputer/monitor/inne...
BitComputer Kraków
Ocena:
-6
(42)
Komentarze