zarchiwizowany
Skomentuj
(30)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Postanowiłam opisać piekielną sytuację z siecią T-Mobile.
Przeprowadziłam się około pół roku temu na wieś. Nie ma tu zasięgu, zrywa mi połączenia, czasem w ogóle pojawia się "lupa", co oznacza, że absolutne zero sygnału.
Reklamacja do sieci. Odpowiedź: rozumiemy Panią, ale zasięg jest wystarczający.
Reklamacja nr 2 do sieci. "Szanowna sieci, proszę przeanalizować moje połączenia, chyba nikt normalny nie dzwoni do kogoś po 2 minuty, potem kolejne 2, potem 4, i tak w przeciągu 15 minut, zrywa mi połączenia, chcę zerwać umowę z winy sieci, bez kary umownej." Odpowiedź: nie ma możliwości rozwiązania umowy bez kary umownej, damy pani rabat na 6 cykli rozliczeniowych. Słownie 1 zł na miesiąc.
Reklamacja nr 3 do sieci - treść ta sama. Odpowiedź: w "szczególnym typie zabudowy może nie działać".
Reklamacja nr 4. "Proszę mi nie pisać o "typie zabudowy", bo na wolnym powietrzu to nie dotyczy". Odpowiedź: ma pani wadliwy telefon. Jednocześnie tryb reklamacji jest jednostopniowy (znaczy, nie można się odwołać wyżej) i sprawę uważamy za zamkniętą.
Telefon sprawdzany, na gwarancji, sprawdzone na innym telefonie, zasięgu niet.
Ktoś mi powie co mam zrobić?
Przeprowadziłam się około pół roku temu na wieś. Nie ma tu zasięgu, zrywa mi połączenia, czasem w ogóle pojawia się "lupa", co oznacza, że absolutne zero sygnału.
Reklamacja do sieci. Odpowiedź: rozumiemy Panią, ale zasięg jest wystarczający.
Reklamacja nr 2 do sieci. "Szanowna sieci, proszę przeanalizować moje połączenia, chyba nikt normalny nie dzwoni do kogoś po 2 minuty, potem kolejne 2, potem 4, i tak w przeciągu 15 minut, zrywa mi połączenia, chcę zerwać umowę z winy sieci, bez kary umownej." Odpowiedź: nie ma możliwości rozwiązania umowy bez kary umownej, damy pani rabat na 6 cykli rozliczeniowych. Słownie 1 zł na miesiąc.
Reklamacja nr 3 do sieci - treść ta sama. Odpowiedź: w "szczególnym typie zabudowy może nie działać".
Reklamacja nr 4. "Proszę mi nie pisać o "typie zabudowy", bo na wolnym powietrzu to nie dotyczy". Odpowiedź: ma pani wadliwy telefon. Jednocześnie tryb reklamacji jest jednostopniowy (znaczy, nie można się odwołać wyżej) i sprawę uważamy za zamkniętą.
Telefon sprawdzany, na gwarancji, sprawdzone na innym telefonie, zasięgu niet.
Ktoś mi powie co mam zrobić?
uslugi t-mobile
Ocena:
119
(183)
Komentarze