Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#61552

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Czy tylko ja mam problemy z siecią komórkową, której chwile łączą, ale częściej rozłączają?

Mam sobie telefon na kartę w tej sieci. Mieli fajną ofertę z tabletem. Postanowiłem zamówić.

1. Wchodzę na stronę, w ofercie jest regulamin. Warto poznać kruczki i sztuczki. Klikam na regulamin - strona nie znaleziona!

2. No dobra, zadzwonię do nich. Dzwonię na numer BOK podany na stronie i w słuchawce słyszę "ten numer jest niedostępny, proszę zadzwonić do BOK pod numerem gwiazdka coś tam"

3. Dzwonię na gwiazdka coś tam. Po powitalnym dżinglu w słuchawce cisza. Pierwszy, drugi, piąty raz.

4. W międzyczasie uraczyli mnie ofertą na doładowania. Cenowo całkiem dobra ale chciałbym zobaczyć regulamin. Nie dla Ciebie szaraczku! Strona nie znaleziona.

5. No dobra, wyklikałem zamówienie bez czytania regulaminu, w końcu zawsze mam 10 dni na rezygnację więc nie ryzykuję. Chcę zobaczyć status zamówienia, loguję się w ich sklepie i widzę tylko numer, datę i obrazek. Żadnych szczegółów.

6. Jak już się zalogowałem widzę moje konto. Warto sprawdzić ile mam na koncie. Nie, nie mogę. Musisz drogi petencie zalogować się do iBOA, tu masz link.

7. Link oczywiście nie działa. Błąd bazy danych czy coś w tym stylu.

8. W międzyczasie próbuję dodzwonić do BOKU z mojego telefonu w tej samej sieci - nie da rady.

9. Żeby było mało, miesiąc temu zużyłem cały pakiet internetu w telefonie. Czy mogę dokupić kolejny? Nie mój drogi - czekaj do końca okresu rozliczeniowego na nowy pakiet.

Zaczynam się zastanawiać czy w tej firmie cokolwiek działa. System informatyczny na pewno nie. Ale jak tak duża firma może pozwolić sobie na tak beznadziejny serwis? Chcę u nich zamówić usługi. Nie chcą moich pieniędzy czy co?

sieć komórkowa na literkę T

Skomentuj (10) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 131 (201)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…