Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#61823

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Praca w Call Center, co wie każdy kto w takowym pracował, to niewyczerpane źródło piekielności. W ostatnim miesiącu było dość ciężko, wakacje, kradzieże i gubienie telefonów, Skandalicznie wysokie(!!!) opłaty za telefony z Egiptu czy Tunezji. Jednym słowem infolinia pod ciągłym ostrzałem, po 30 klientów czekających na połączenie. Oto dwie z wielu historii z tego miesiąca które najbardziej zapadły mi w pamięć:

(I) Dzwoni klient odnośnie opłat na fakturze. Był 2 tygodnie w Egipcie i "dosłownie osiwiał", jak to ujął, gdy zobaczył fakturę na której za rozmowy do Polski zapłacił 700 złotych. No dobrze, sprawdzam połączenia, około 100 minut wychodzących z okresu pobytu w Egipcie. Minuta połączenia wychodzącego to 7zł. Oburzony klient mówi że on reklamuje bo nikt go nie poinformował. Po sprawdzeniu w systemie czego trzeba powiedziałem że dostał po przekroczeniu Egipskiej granicy sms'a z informacją o kosztach w roamingu. Dodałem też że przed wyjazdem, na stronie sieci można bez problemu sprawdzić koszta połączeń. Rozłączył się bez słowa.

(II) Jak mówiłem - Sierpień był ciężkim miesiącem, mnóstwo kolejek, więc i czas oczekiwania na połączenie dość długi. Łączy się ze mną pan którego pierwszą prośbą było usunięcie ze strony "kłamliwej" jego zdaniem informacji o czasie oczekiwania na połączenie. Żądał połączenia z prezesem, bądź abym ja z prezesem porozmawiał (bo to oczywiste że każdy konsultant ma numer do prezesa firmy). Nie potrafił przyjąć do wiadomości, że informacja odnośnie czasu oczekiwania jest średnią z ostatnich 7 dni (co na stronie jak byk wisi tuż obok zdjęcia słodkiej, znanej każdemu, blond pani). Po kilku minutach wykłócania się, trzasnął słuchawką widząc że nic nie wskóra.

Rozumiem problemy z zasięgiem, internetem czy problemy techniczne, ale nie potrafię pojąć, dlaczego, pomimo wyraźnych informacji na stronie i w sms'ach (włączając głupie granie na czekanie klient otrzymuje 2 sms'y z informacją o czasie aktywacji) klienci nadal nie potrafią pojąć tego co czytają. Pomijam już fakt że za miesiąc będą telefony o kwotę na fakturze za wielokrotne połączenia na infolinię bo "ja myślałem że to za darmo" (informacja o płatnym połączeniu biało na fioletowym na środku strony).

call_center

Skomentuj (35) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 36 (214)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…