Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#62395

przez (PW) ·
| Do ulubionych
We wrześniu zadzwoniła do mnie konsultantka T-Mobile. Stwierdziła, że płacę dużo za rozmowy (mam telefon na kartę), więc ona ma dla mnie super ofertę. Milion minut, trylion smsów, a wszystko za 39,99 miesięcznie.

Moje odmowy i argumenty trafiały chyba na jakąś niewidzialną barierę, bo praktycznie nic do konsultantki nie docierało. Według niej wydawanie 40 zł miesięcznie było dla mnie bardziej opłacalne niż 50 zł na kwartał (tyle mniej więcej mnie kosztują rozmowy na kartę). Zapytałem więc, czy uważa mnie za idiotę lub upośledzonego umysłowo, skoro uważa, że wie lepiej ode mnie, co jest dla mnie lepsze. Odpowiedziała, że tak...

Wysłałem więc skargę na konsultantkę. W odpowiedzi T-Mobile mi napisał, że rozmowa została ponownie przesłuchana, a "we wskazanej rozmowie nie pojawił się żaden zwrot, który można określić, jako obraźliwy. Od początku do końca rozmowa ta przeprowadzona była zgodnie z naszymi zasadami". Cóż, przynajmniej wiem już, jakimi zasadami kieruje się T-Mobile...

T-Mobile

Skomentuj (13) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 465 (555)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…