Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#62578

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Znów o infolinii, tym razem piekielni w pakiecie All Inclusive.

I) Dzwoni pan z salonu. Chciał przedłużyć umowę ale w salonie wyskakiwał jakiś błąd systemu. Stwierdziłem że w takim razie może zrobić to przez internet bądź przez infolinię. I tu pojawia się problem: Pan jutro wyjeżdża do Londynu a chciałby mieć już teraz telefon. Gdy usłyszał że jedyną możliwością jest udanie się do innego salonu stwierdził że mam natychmiast coś z tym zrobić. Tak, już wsiadam w samochód i jadę. Po krótkim stwierdzeniu że się nie znam i że jestem idiotą stwierdziłem że to by było na tyle. PIK PIK PIK
II) Klientka dzwoni z Niemiec. Ma problem z zasięgiem. Sprawdzam czy blokady roamingu czasem nieaktywne, nie, wszystko w porządku, telefon aktywny, konto ważne do Stycznia. Stwierdziłem że musi w takim razie dzwonić na infolinię lokalnego operatora (Vodafone). Nie docierało do klientki że blokad nie ma i jeżeli łączyć się z zagranicy nie może to problem po stronie operatora zagranicznego. TRZASK, słyszę po 3 z kolei próbie wyjaśnienia.
III) Usługi Premium. Każdy pewnie wie o co chodzi. "Aby wygrać Mercedesa wyślij sms..." czy "Poznaj swoją przyszłość, napisz tu.." Cóż, pan który dzwonił do mnie dzisiaj najwyraźniej nie wiedział, bo nie chciał przyjąć do wiadomości że w historii połączeń widzę uruchomioną poprzez stronę WWW (a nie jak twierdził przysłaną przez nas) usługę premium (koszt 23zł za jednego sms'a). Po podaniu klientowi dokładnej daty połączenia upierał się że nic takiego nie było. Po mej radzie dotyczącej sprawdzenia historii przeglądarki stwierdził lakonicznie "A idź pan w ch*j"

To tylko trzy z "perełek" które wpadają na słuchawkę codziennie.

call_center

Skomentuj Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -5 (29)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…