Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#64629

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Jak pewnie większość z was wie, pracuję jako konsultant Sieci Play. Dzisiejszy dzień był jednym z najciekawszych odkąd pracuję na słuchawce. Oto TOP 3 z dnia dzisiejszego:

[J]-Ja [K]-Klient

I.
[J]-Witam w Play, w czym mogę pomóc?
[K]-No o fakturę mi chodzi ostatnią.
[J]-Na jakim numerze?
[K]-123456789
[J]-123456789, tak? (upewniam się)
[K]-Tak.
[J]-Jest pan pewien że jest to numer w sieci Play?
[K]-No tak, na waszej stronie jestem zalogowany, więc raczej tak.
[J]-Czyli jeszcze raz potwierdzę, chodzi o numer 123456789?
[K]-No.
[J]-Takiego numeru nie ma w naszej bazie. Jest pan całkowicie pewien iż jest to numer w sieci Play?
[K]-No tak, idiotą nie jestem chyba!
[J]-(zaczynam przeczuwać o co biega)-Czyli jest pan na stronie internetowej Play, tak?
[K]-Tak, ile razy mam panu mówić?
[J]-Proszę spojrzeć w lewy górny róg ekranu i powiedzieć mi co tam jest napisane?
[K]-Plus...
[J]-No właśnie. A dzwoni pan do Play.
[K]-Eeee... BIP BIP BIP.

II.
[J]-Witam, w czym mogę pomóc?
[K]-Może mi pan powiedzieć ile mi jeszcze doładowań zostało na numerze 987654321?
[J]-Oczywiście, poproszę o imię i nazwisko właściciela.
[K]-Janusz Kowalski.
[J]-Niestety, dane się nie zgadzają (nazwisko to samo, ale imię ewidentnie kobiece).
[K]-Jak to się nie zgadzają, no JANUSZ KOWALSKI!
[J]-Niestety, numer jest zarejestrowany na inną osobę.
[K]-To niemożliwe, podpisywałem przecież na niego umowę!
[J]-Niestety, Dane się nie zgadzają, jest pan pewien że numer nie należy do innej osoby (domyśliłem się że numer na żonę brany)?
[K]-No, a nie może pan powiedzieć na kogo?
[J]-Niestety, ze względu na Ustawę o Ochronie Danych Osobowych nie mam takiej możliwości.
[K]-ALE TO JA PODPISYWAŁEM UMOWĘ, JANUSZ KOWALSKI!!!
[J]-Niestety, imię właściciela jest inne.
[K]-To się jeszcze zobaczy, ja poszukam na umowie i się policzymy!

Czekam na skargę.

III.
[J]-W czym mogę pomóc?
[K]-Witam, chciałem sprawdzić czy moje zgłoszenie zostało już rozwiązane.
[J]-Poproszę numer zgłoszenia.
[K]-12345.
[J]-Wie pan może kiedy było robione zgłoszenie?
[K]-No dzisiaj, ze 20 minut temu.
[J]-Dokładnie, a to oznacza że zgłoszenie nie dotarło jeszcze nawet do działu technicznego.
[K]-Ale jak to, to ja zgłaszam a wy sobie co, kawkę pijecie?! Ja tu muszę telefon ubezpieczyć!
[J]-Proszę pana, czas na rozpatrzenie zgłoszenia to 14 dni. Musimy wniosek o ubezpieczenie telefonu wysłać do firmy ubezpieczeniowej, która świadczy nam tego typu usługi, i dopiero po odpowiedzi z ich strony zgłoszenie zostaje zamknięte. Zaś to zgłoszenie nie dotarło jeszcze nawet do odpowiedniego działu.
[K]-Ku**a, darmozjady jedne.... BIP BIP BIP.

call_center

Skomentuj (6) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 311 (433)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…