Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#65485

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Drobna, ale mnie irytująca piekielność - podejście do klienta.
W moim wypasionym, wielofunkcyjnym odkurzaczu pękła rura.
Miła pani w serwisie stwierdziła,że producent nie bawi się w naprawy czy reklamacje tylko wysyła nową rurę. Poprosiła tylko o zdjęcie uszkodzonej części.
Po ponad tygodniu nowa rura została dostarczona, okazało się jednak,że brakuje w niej drobnej szajbki- regulującej siłę ssania i równocześnie włącznika odkurzacza.
Ponowny telefon do serwisu. Tym razem zamiast miłej pani odebrał niemiły pan.

Na moje stwierdzenie,że szajbki nie ma niemiły pan powiedział, że przecież mogę sobie przełożyć ze starej rury.
Kiedy grzecznie zasugerowałam, żeby informowali wcześniej klientów o konieczności zostawiania niektórych części pan odpowiedział,że przecież właśnie mnie informuje.

Skomentuj (23) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 244 (390)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…