Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#71405

(PW) ·
| Do ulubionych
Lubię zakupy przez internet i często je robię. Do tej pory nie miałam większych problemów ze sklepami internetowymi czy aukcjami na allegro. Ale niestety, wszystko, co dobre, kiedyś się kończy.

Trzy tygodnie temu upatrzyłam sobie narzutę na łóżko. Niestety, kolor, który mnie interesował, znalazłam tylko w jednym sklepie, stacjonarnym, ale posiadającym swoją własną stronę, gdzie można było złożyć zamówienie. Oprócz tego, sprzedający miał także konto na allegro z bardzo dobrymi opiniami. Nic nie wzbudzało moich podejrzeń.

Zamówienie zrobione, pora przejść do płatności. Zdecydowałam się na tradycyjny przelew elektroniczny, wszystko ładnie opisane. Czekam... minął tydzień, brak przesyłki, brak informacji.

Piszę maila z prośbą o informację, co z moim zamówieniem. Cisza... no dobrze, może rzadko sprawdzają maile. Czekam...

Po kolejnym tygodniu, w zeszły poniedziałek, zdecydowałam się na wykonanie telefonu do sklepu. Nikt nie odbiera. Za dwudziestym telefonem, zwycięstwo! Pani odebrała. Dobrze, dobrze, ona sprawdzi, czy była płatność. Ojej, bardzo przepraszam, ktoś nie zauważył, ale już pakujemy i wysyłamy, będzie w ciągu dwóch dni.

Nadeszła środa, paczki nie ma. Dzwonię w czwartek, nie odbierają. W piątek udaje mi się dodzwonić. Tak, oczywiście, wysłaliśmy w poniedziałek, przez kuriera, pewnie awizo zostawił. No nie zostawił, bo rano sprawdzałam skrzynkę. Poproszę numer śledzenia paczki, będę wyjaśniać.

Pani podała numer paczki, sprawdziłam dwa razy, czy dobrze zapisałam. Wpisuję w śledzenie przesyłek na stronie kuriera. Nie ma takiego numeru, no po prostu świetnie.

Dzwonię do sklepu, nie odbierają przez pół dnia. Wkurzona, wysyłam smsa z groźbą zgłoszenia sprawy w odpowiednie miejsce. W piątek wieczorem dostaję smsa od firmy kurierskiej z informacją o nadaniu paczki i numerem. Wpisuję na stronie, tym razem przesyłka istnieje. Jest już w Warszawie, dostarczą w poniedziałek. Ciekawe, co jest w środku...

Gratuluję profesjonalnego podejścia do klienta.

sklep internetowy

Skomentuj (14) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 310 (324)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…