Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#75304

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Wprowadziłem się do mieszkania (najem).
Jedynym możliwym dostawcą internetu "z kabla" jest w tym bloku Multimedia. Zatem zadzwoniłem do ich callcenter z prośbą o przedstawienie możliwych pakietów usług (internet + TV). Kiedy Pani z drugiego końca aparat sprawdziła moją lokalizację, to odbiłem się od ściany.

Jako, że poprzednia lokatorka wymówiła umowę 1.09, to nową usługę (dla mnie) mogą włączyć dopiero po okresie wypowiedzenia jej umowy, czyli 2.11 (bo 1.11 to święto i montażu nie zrobią).
Z poprzednią lokatorką nie mam żadnego kontaktu, żeby przepisać umowę na mnie.
Korzystać z umowy poprzedniej lokatorki nie mogę, bo ona już zwróciła dekoder i modem.

Technicy Multimedii nie mogą poprowadzić oddzielnego łącza dla mnie, bo kable są zamurowane w ścianie.
W ten oto sposób poprzednia lokatorka płaci za usługę, z której nie korzysta; ja nie mogę być klientem usługi, którą bym chciał; Multimedia traci klienta gotowego podpisać 2-letnią umowę na kwotę ok 100 zł/mc.
Wystarczyłoby tylko, aby Multimedia skontaktowała się ze swoją abonentką (a uprzednią lokatorką tego mieszkania) i za zgodą obu stron wyłączyli jej umowę z dnia na dzień.
Taki mają system.

(Zmuszony tym sposobem zostałem do bycia usługobiorcą internetu LTE).

uslugi

Skomentuj (16) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 163 (189)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…