Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#75366

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Manipulacja na każdym kroku.

Nie wiem, czy widzieliście / słyszeliście reklamy Lidla o porównywaniu produktów do "nru 1 w Polsce"?

Ja najczęściej słyszę je w radiu.

Pierwsze, co mnie niesamowicie wkurza, to wniosek z badań:
"Większość Polaków uznała serek Pilos za tak samo dobry lub lepszy, niż serek nr 1 w Polsce."
Tak więc sięgnąłem do źródła tych badań i co się okazuje - Spośród badanych 36% uznała serek Pilos za lepszy, 19% za tak samo dobry, a aż 43% za gorszy. 2% nie potrafiło się zdecydować. Badani porównywali go do serka Danio, przy czym nie wiedzieli, którego próbują.
Czyli prawdziwe jest również zdanie:
"Większość Polaków uznała serek Pilos za gorszy lub tak samo dobry, co Danio"
Wkurza mnie strasznie taka manipulacja.

No i sam fakt ceny, czyli tego, od czego zaczyna się ta reklama. Reklama dotyczyła też soków Solevita / Tymbark, których ceny sprawdziłem (wyniki badań były bardzo podobne). Więc sok solevita bez żadnych promocji w Lidlu kosztuje 3,49 zł / 1 litr. Natomiast sok Tymbark w Tesco kosztuje 2,99 zł / 1 litr.

Na prawdę, mega wkurzająca manipulacja.

reklama lidl manipulacja

Skomentuj (29) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 209 (265)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…