Historia z Plusem w roli głównej z marca 2012.
Telefon służbowy pt. Blackberry 9800 upadł mi na beton i niestety wyświetlacz pękł na kilka części.
Do naszego operatora zostało wysłane zgłoszenie następującej. treści:
"Wyświetlacz telefonu popękany na skutek upadku na ziemię. Proszę o informację nt. kosztu naprawy pogwarancyjnej."
Odpowiedź po tygodniu z firmy TechData/Polkomtel:
"Z przykrością informujemy, że roszczenie nie może zostać uwzględnione z następującego powodu: telefon posiada uszkodzenie mechaniczne - popękany/potłuczony wyświetlacz. Decyzję podjęła komisja w składzie (...)"
Minęło już kilka lat, a ja dalej jestem pod wrażeniem, a kwity zostawiłem sobie na pamiątkę...
Telefon służbowy pt. Blackberry 9800 upadł mi na beton i niestety wyświetlacz pękł na kilka części.
Do naszego operatora zostało wysłane zgłoszenie następującej. treści:
"Wyświetlacz telefonu popękany na skutek upadku na ziemię. Proszę o informację nt. kosztu naprawy pogwarancyjnej."
Odpowiedź po tygodniu z firmy TechData/Polkomtel:
"Z przykrością informujemy, że roszczenie nie może zostać uwzględnione z następującego powodu: telefon posiada uszkodzenie mechaniczne - popękany/potłuczony wyświetlacz. Decyzję podjęła komisja w składzie (...)"
Minęło już kilka lat, a ja dalej jestem pod wrażeniem, a kwity zostawiłem sobie na pamiątkę...
Plus / Polkomtel TechData
Ocena:
236
(256)
Komentarze