Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#76515

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Mam konto w dawnym Alior Sync. O ile z Sync nie miałam problemów, tak odkąd zmienili na T-mobile bankowe mam ochotę rzucić w tych baranów czymś ciężkim.
Zaczęło się od tego, że narzeczony zgubił moją kartę debetową. Szybkie zgłoszenie, karta zablokowana, nowa dotarła po kilku dniach.

PIN do nowej karty można sobie nadać samemu, poprzez stronę internetową i tą opcję wybrałam.
Pierwszy zgrzyt nastąpił przed Świętami - karta w sklepie odrzucona, błędny PIN (wpisany poprawnie). Na infolinii nadano mi nowy, przeszło, zapomniałam o sprawie.

Do dzisiaj. Jeszcze rano płaciłam zbliżeniowo za papierosy. Podczas przerwy w pracy, kilka godzin później, wskoczyłam do marketu po parę drobiazgów a przy kasie - niespodzianka. Karta nie przeszła. Myślę ki czort, pieniądz jest, próbujemy na PIN (nadany na infolinii, wcześniej działający). PIN rzekomo błędny, karta zablokowana...

Po 50 (!) Minutach dodzwoniłam się na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że w zasadzie nic nie zrobią. Super. Karta zablokowana, pieniądze zamrożone.
Chyba się pożegnamy drogie T-mobile.

call_center bank

Skomentuj (18) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 157 (185)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…