Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#79929

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Zachciało mi się serwisowania telefonu.

Kupiłam Sony m4 aqua, telefon używany, ale jeszcze na gwarancji, w stanie idealnym. Po ok miesiącu użytkowania padło gniazdo USB. Zdarza się. Jak każdy zdrowo myślący, stwierdziłam, że uszkodzenie nie z mojej winy, gwarancja jest, faktura jest to wysyłamy do serwisu.

Dzisiaj dostałam odpowiedź z w-support.pl. Otóż moi drodzy, według serwisu, w telefonie doszło do ingerencji bądź ogólnego grzebania w telefonie i trzeba wymienić płytę główną, oraz odnowić telefon. Przez odnowę telefonu rozumiemy wymianę wszystkich zewnętrznych elementów na nowe "najwyższej jakości". Nie wiem po co, bo na ekranie jest założone szkło hartowane cały czas, a tylny panel bez ani jednej rysy gdyż od nowości noszony w etui. Koszt naprawy bagatela 1170 zł (a zapłaciłam za niego 300 zł). Tyle nawet nowy nie kosztował. Kazałam im odesłać z powrotem.

Zapłacę za to 50 zł, a i tak będę musiała iść do serwisu i zapłacić za gniazdo USB, chociaż obawiam się, że telefon może wrócić w dużo gorszym stanie niż przed serwisowaniem.
Nie polecam.

serwis sony

Skomentuj (8) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 101 (115)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…