Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
poczekalnia

#83896

(PW) ·
| było | Do ulubionych
"Owadzi" sklep.
Kupiłam kilka rzeczy na wyprzedaży. Okazało się że 2 nie pasują, więc poszłam je zwrócić do sklepu. Oryginalne opakowanie, metki są i paragon zakupu też. Kasjer informuje mnie, że towar z wyprzedaży nie podlega zwrotowi. Na moje pytanie od kiedy? gdzie to jest napisane? Dodaję też że nikt mnie o tym nie poinformował jak kupowałam. Stwierdził że nie można i już. Poprosiłam o kierownika. Przyszła Pani i powtarza to co kasjer. No to proszę o pisemną odmowę zwrotu. Nie otrzymuję jej zamiast tego rozmawiam z kolejnym pracownikiem ( nie spojrzałam na plakietkę ze stanowiskiem) i zostaję poinformowana że nie ma zwrotów. Mogę zadzwonić na infolinię i jak oni powiedzą że można to wtedy mi przyjmą zwrot. Dodała jeszcze że nie po to są wyprzedaże żeby przyjmować zwroty.
Oczywiście zadzwoniłam na infolinię i poinformowano mnie, że towar z wyprzedaży również podlega zwrotom. Pani przyjęła też skargę na ten konkretny sklep.
Jako że mam kilka "owadzich" sklepów w okolicy to poszłam do innego zwrócić towar. Zwrot przyjęto bez zająknięcia...
(zanim poszłam do sklepu sprawdziłam ich regulamin zwrotów i jakie warunki trzeba spełnić żeby móc zwrócić towar).
edit: dobra wola jest dla sieci sklepów taka ze przyjmują zwroty wiec dana placówka sama działała wbrew polityce firmy...

owadzi sklep

Skomentuj (20) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 30 (68)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…