Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#86085

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Dzisiaj mam dla Was poradę, jako iż wielokrotnie czytam historie o zwrotach produktów i straconych pieniądzach za paliwo... Mam dosyć piekielności sprzedawców.

Jeżeli domagamy się zwrotów kosztów poniesionych w trakcie reklamacji (np. właśnie za paliwo, bo musieliśmy przyjechać zareklamować produkt), wtedy sprzedawca zazwyczaj zaprzeczy i powie, że nie ma czegoś takiego. Następnie podkulamy ogon. Czy tak powinno być?

Otóż nie! Jeżeli produkt, który kupiliście okazał się wadliwy i wymiana bądź reklamacja wymaga waszego wkładu finansowego np. w postaci pojechania gdzieś swoim autem czy też wynajmu busa do transportu, to sprzedawca ma obowiązek uregulowania Waszych kosztów.

Zgodnie z art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej nieodpłatność naprawy lub wymiany oznacza, że sprzedawca ma obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

Dlatego moi drodzy nie zapominajcie o swoich prawach konsumenta. Często sprzedawca będzie udawał że nic takiego nie ma żeby Was zbić z tropu. Wtedy Wy z automatu uznacie, że sprzedawca ma rację, bo nie jesteście mu w stanie udowodnić, że jest inaczej.

sprzedawcy sklepy prawa_konsumenta konsument

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 108 (126)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…