zarchiwizowany
Skomentuj
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Może nie do końca - albo i wcale nie - piekielne ale...
Zamówiłam na pospolitym portalu wymiany produktów półkę na obuwie. Taką na 140 cm wysoką. Dostawa do biura kuriera, podałam dane biura które mam dwie minuty od domu. Niestety kiedy przyszło powiadomienie okazało się, że paczka znajduje się w biurze w dzielnicy określanej jako podmiejska, za obwodnicą. Ledwie dwie przesiadki z autobusami raz na godzinę.
Kurier nie robi problemów, zadzwoniłam i na jutro mi paczkę przeniosą tam gdzie chcę, ale postanowiłam zwrócić nadawcy uwagę bo w końcu miał podaną nazwę i adres jednostki. W odpowiedzi dostałam cytuję "wystąpił błąd techniczny".
A głupia naiwna ja spodziewałam się "przepraszam za pomyłkę".
Zamówiłam na pospolitym portalu wymiany produktów półkę na obuwie. Taką na 140 cm wysoką. Dostawa do biura kuriera, podałam dane biura które mam dwie minuty od domu. Niestety kiedy przyszło powiadomienie okazało się, że paczka znajduje się w biurze w dzielnicy określanej jako podmiejska, za obwodnicą. Ledwie dwie przesiadki z autobusami raz na godzinę.
Kurier nie robi problemów, zadzwoniłam i na jutro mi paczkę przeniosą tam gdzie chcę, ale postanowiłam zwrócić nadawcy uwagę bo w końcu miał podaną nazwę i adres jednostki. W odpowiedzi dostałam cytuję "wystąpił błąd techniczny".
A głupia naiwna ja spodziewałam się "przepraszam za pomyłkę".
sklepy_internetowe
Ocena:
-3
(23)
Komentarze